Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Den er så lekker, lyst å prøve den! Men hvordan er den? Og den sittedelen ser jo ikke god ut å sove i?? Anonymous poster hash: 7efd6...7fb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Bedre vogn vil du aldri finne. Sportsdelen elsker jeg, selv om at barnet ikke ligger rett i hele kroppen så gjør det ingenting. Sønnen min elsket å sove med rompa litt nedi der. Lett å håndtere, lett å pakke opp og ned inn i bilen ut av bilen. Lett å holde rent, du kan vaske alt av trekkene du har på vognen. Handle kurven er den beste, du får faktisk 4-5 poser med matvarer nedi der Jeg har 2 stk - bugaboo buffalo og donkey :-) elsker de Anonymous poster hash: 11510...05a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Takk for svar du!! 😃❤️😃 Anonymous poster hash: 7efd6...7fb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Vi er også strålende fornøyd! Elsker at barnet kan sitte vendt mot oss, og at de svingbare forhjulene er så store at snø osv ikke er stress. Og barnet sover veldig godt! Anonymous poster hash: 6707a...177
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Jeg angrer kun på en ting ved kjøp av den vognen, og det er at jeg ikke kjøpte den tidligere! Den er god på asfalt, grus og lett terreng. Veldig lett å manøvrere på kjøpesenter og i butikker. Anonymous poster hash: 9760c...dde
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Men de kan ikke snu seg til siden når de sover? Synes den er den fineste vognen jeg har sett, men kun usikker på den soveposisjonen. Har ingen jeg kjenner som har den som jeg kan spørre heller! Anonymous poster hash: 7efd6...7fb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Men de kan ikke snu seg til siden når de sover? Synes den er den fineste vognen jeg har sett, men kun usikker på den soveposisjonen. Har ingen jeg kjenner som har den som jeg kan spørre heller! Anonymous poster hash: 7efd6...7fb Vår datter sover formiddagsluren sin vogna, med sportsvogndelen, hun er nå 2,5. Hun kan ikke snu seg nei, for vi har selene på henne, men hun sover utrolig godt i den og ytrer av og til ønske om å sove i den om natta også (noe hun selvsagt ikke får lov til - sånn for ordens skyld). Anonymous poster hash: d0ba9...1f4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Men de kan ikke snu seg til siden når de sover? Synes den er den fineste vognen jeg har sett, men kun usikker på den soveposisjonen. Har ingen jeg kjenner som har den som jeg kan spørre heller! Anonymous poster hash: 7efd6...7fb Sønnen min kunne snu seg uten problemer:-) Anonymous poster hash: 11510...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå