Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 ? Anonymous poster hash: 66bda...3e2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Ja. Anonymous poster hash: 4ae9a...f8c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Ja, jeg har vært der noen ganger. Anonymous poster hash: 62dbf...ce0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Hvordan var det? Naturen maten med mer? Anonymous poster hash: 66bda...3e2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Hvordan var det? Naturen maten med mer? Anonymous poster hash: 66bda...3e2 Hvor lett er det å prate engelsk der? Anonymous poster hash: 66bda...3e2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Hvordan var det? Naturen maten med mer? Anonymous poster hash: 66bda...3e2 Fantastisk! Ble veldig overrasket :-) Skal du dra nå i vinter? Anonymous poster hash: 8bcf5...985
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Hvordan var det? Naturen maten med mer? Anonymous poster hash: 66bda...3e2 Det er 15 år siden jeg var der, da var det veldig anstrengt med militære checkpoints flere steder og åpen konflikt mellom serbere og albanere, folk ble angrepet på åpen gate hvis de var på feil sted. Fin natur, besøkte noen flotte klostere, nedslitte byer, stor fattigdom, dårlig mat og få restauranter (men god mat hjemme hos folk da). Har sikkert forandret seg litt siden da. Anonymous poster hash: 62dbf...ce0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Det er 15 år siden jeg var der, da var det veldig anstrengt med militære checkpoints flere steder og åpen konflikt mellom serbere og albanere, folk ble angrepet på åpen gate hvis de var på feil sted. Fin natur, besøkte noen flotte klostere, nedslitte byer, stor fattigdom, dårlig mat og få restauranter (men god mat hjemme hos folk da). Har sikkert forandret seg litt siden da. Anonymous poster hash: 62dbf...ce0 Veldig relevant å fortelle om din erfaring som var for 15 år siden. Jesus Til opplysning krigen har tatt slutt siden du ikke er opptadert 😌 Anonymous poster hash: 8bcf5...985
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Fantastisk! Ble veldig overrasket :-) Skal du dra nå i vinter? Anonymous poster hash: 8bcf5...985 Mulig til februar, men helt sikkert til sommeren. Kjenner noen Kosovo albanere her, men ingen av de kan engelsk. Jeg kan svært lite på albansk. Anonymous poster hash: 66bda...3e2
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Mulig til februar, men helt sikkert til sommeren. Kjenner noen Kosovo albanere her, men ingen av de kan engelsk. Jeg kan svært lite på albansk. Anonymous poster hash: 66bda...3e2 Hvordan kommer dette til å gå? Du kan ikke albansk de kan ikke engelsk? 😂 opptader oss etter turen. Hehe Hvis du drar til Kosovo i sommer så anbefaler jeg deg til å dra til Ulqin(som er i montonegro) det tar bare noen timer med bil. Eller Albania, Sarandë eller Vlorë. Veldig vakkert der :-) Anonymous poster hash: 8bcf5...985
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #11 Skrevet 23. november 2016 Hvordan kommer dette til å gå? Du kan ikke albansk de kan ikke engelsk? 😂 opptader oss etter turen. Hehe Hvis du drar til Kosovo i sommer så anbefaler jeg deg til å dra til Ulqin(som er i montonegro) det tar bare noen timer med bil. Eller Albania, Sarandë eller Vlorë. Veldig vakkert der :-) Anonymous poster hash: 8bcf5...985 Har hørt det. Ja får se hvordan dette går skal bo privat hos albansk talende. Hi Anonymous poster hash: 66bda...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå