Gå til innhold

Hva er sannsynligheten for å

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bli gravid av å "dyppe" den før kondomet kom på?

Anonymous poster hash: 1d64f...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så veldig sannsynlig, som regel er det ikke sædceller i "smøringen" til mannen

Problemet er jo at du ikke kan vite når det plutselig er en dyktig svømmer i forsatsen, for det skjer jo innimellom

Jeg ble gravid på den måten, flott jente ble resultatet. Her var det helt greit da, ble bare litt tettere mellom søsknene enn jeg hadde tenkt på forhånd 😉

Anonymous poster hash: 469f9...564

Skrevet

Også lett at kondomet glir av om han har vært og fått glidemiddel fra deg på staken.

Anonymous poster hash: 05c4e...eaa
Skrevet

Det er ikke så veldig sannsynlig, som regel er det ikke sædceller i "smøringen" til mannen

Problemet er jo at du ikke kan vite når det plutselig er en dyktig svømmer i forsatsen, for det skjer jo innimellom

Jeg ble gravid på den måten, flott jente ble resultatet. Her var det helt greit da, ble bare litt tettere mellom søsknene enn jeg hadde tenkt på forhånd 😉

Anonymous poster hash: 469f9...564

Svømmerne har kommet seg forbi både minipille og p-ring tidligere. "Dyppingen" skjedde samme dag som positiv el-test og to dager senere. Ingen krise om de skulle klare det, men sannsynligheten er vel heller liten? :)

Anonymous poster hash: 1d64f...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...