Gå til innhold

Jørgen Foss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den gastric bypass'en helt bortkastet? Han kan da ikke ha gått ned mange kilo. Så trist å ta en risikofylt operasjon og ikke få det til.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men så rørende at du skriver om det her, til støtte for ham. Det hjelper ham nok ❤

Skrevet

Ja, men så rørende at du skriver om det her, til støtte for ham. Det hjelper ham nok ❤

Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Skrevet

Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Fort gjort ;)

Skrevet

Fort gjort ;)

Uff ja. Gjelder å holde tunga rett i munner her inne, ellers kommer BIM politiet og tar meg.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Skrevet

Var den gastric bypass'en helt bortkastet? Han kan da ikke ha gått ned mange kilo. Så trist å ta en risikofylt operasjon og ikke få det til.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Bilde?

 

Anonymous poster hash: 4097c...83d

Skrevet

Uff ja. Gjelder å holde tunga rett i munner her inne, ellers kommer BIM politiet og tar meg.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Ja, huff.

Skrevet

Bilde?

 

Anonymous poster hash: 4097c...83d

Det var på TV

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Skrevet

Det ser ikke ut som du får den hetsetråden om overvektige som du ønsket HI...

 

Anonymous poster hash: 8d132...4e2

Skrevet

Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Neida. Det er helt OK å diskutere vekt også, særlig hvor nasty overvektige er og hvor usexy og fæle magre jenter er. Men å finne seg EN enkelt tjukkas å henge ut er kanskje litt stusselig? Eller?

Skrevet

Neida. Det er helt OK å diskutere vekt også, særlig hvor nasty overvektige er og hvor usexy og fæle magre jenter er. Men å finne seg EN enkelt tjukkas å henge ut er kanskje litt stusselig? Eller?

Han greier da det helt selv.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Skrevet

Vet flere som har tatt operasjon men som årevis etterpå fortsatt er veldig overvektige. Så det nytter visst ikke for alle. De går kanskje ned noen kilo i starten, så stagnerer det. Enkelte legger på seg igjen.

 

Viser bare at en operasjon ikke nødvendigvis er en enkel utvei ;)

 

Anonymous poster hash: 0ffe2...058

Skrevet

Mange som ikke blir slanke selv om de har tatt en operasjon. Hvis de fortsetter den samme, gamle livsstilen med mye fet, usunn mat, og lite bevegelse, så siger kiloene på igjen. Og såvidt jeg har forstått, så er dette en operasjon som kun kan gjøres EN gang. Så det eneste han kan gjøre hvis han vil slanke seg nå, det er å stå på og virkelig jobbe for det. Og DET er ikke enkelt!!

Han er en herlig fyr, forresten! :-)



Anonymous poster hash: 0b43a...d66
Skrevet

Latteren er verre enn vekta

 

Anonymous poster hash: 216c5...72b

Skrevet

Og nok en gang lar moderatorene ren personhets bli stående.



Anonymous poster hash: f8207...055
Skrevet

Latteren er verre enn vekta

 

Anonymous poster hash: 216c5...72b

Latteren er jo herlig!💙

 

Anonymous poster hash: d5f4e...2ba

Skrevet

Jeg har ikke hetset. Men vet hvor galt den operasjonen kan gå. I forhold til andre operasjoner er det faktisk en viss dødelighet og potensielt store komplikasjoner. Og da er det jo trist at det ikke virker.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

Skrevet

Jeg har ikke hetset. Men vet hvor galt den operasjonen kan gå. I forhold til andre operasjoner er det faktisk en viss dødelighet og potensielt store komplikasjoner. Og da er det jo trist at det ikke virker.

 

Anonymous poster hash: e2fb7...22e

 

 

Å ja. Du henger ham ut som mislykket på nettet av ren godhet, ikke sant? 

 

Anonymous poster hash: f8207...055

Skrevet

Han kunne vært dobbelt så stor og fortsatt vært en herlig fyr. FOR en latter. Blir glad og flirer godt hver gang han ler :P

 

Når det er sagt...jeg visste ikke hvem han var før jeg satte meg ned foran tv-en i kveld :P er allerede småbetatt :P

 

Anonymous poster hash: 3598c...de0

Skrevet

Latteren er jo herlig!Anonymous poster hash: d5f4e...2ba

Ja og han har sjølironi ;) Han foreslo å sende ut nabovarsel pga latteren hans

 

Anonymous poster hash: fb91e...5b9

Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner.

MB, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...