Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Var den gastric bypass'en helt bortkastet? Han kan da ikke ha gått ned mange kilo. Så trist å ta en risikofylt operasjon og ikke få det til. Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Gustav Klitt Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Ja, men så rørende at du skriver om det her, til støtte for ham. Det hjelper ham nok ❤
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Ja, men så rørende at du skriver om det her, til støtte for ham. Det hjelper ham nok ❤ Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Gustav Klitt Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake Anonymous poster hash: e2fb7...22e Fort gjort
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Fort gjort Uff ja. Gjelder å holde tunga rett i munner her inne, ellers kommer BIM politiet og tar meg. Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Var den gastric bypass'en helt bortkastet? Han kan da ikke ha gått ned mange kilo. Så trist å ta en risikofylt operasjon og ikke få det til. Anonymous poster hash: e2fb7...22e Bilde? Anonymous poster hash: 4097c...83d
Gustav Klitt Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Uff ja. Gjelder å holde tunga rett i munner her inne, ellers kommer BIM politiet og tar meg. Anonymous poster hash: e2fb7...22e Ja, huff.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Bilde? Anonymous poster hash: 4097c...83d Det var på TV Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Det ser ikke ut som du får den hetsetråden om overvektige som du ønsket HI... Anonymous poster hash: 8d132...4e2
Berta_78 Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Sorry. Visste ikke at det var bare bilde av gravidtester, håpløse mannfolk og Listhaug som kunne diskuteres her. My mistake Anonymous poster hash: e2fb7...22e Neida. Det er helt OK å diskutere vekt også, særlig hvor nasty overvektige er og hvor usexy og fæle magre jenter er. Men å finne seg EN enkelt tjukkas å henge ut er kanskje litt stusselig? Eller?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Neida. Det er helt OK å diskutere vekt også, særlig hvor nasty overvektige er og hvor usexy og fæle magre jenter er. Men å finne seg EN enkelt tjukkas å henge ut er kanskje litt stusselig? Eller? Han greier da det helt selv. Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Vet flere som har tatt operasjon men som årevis etterpå fortsatt er veldig overvektige. Så det nytter visst ikke for alle. De går kanskje ned noen kilo i starten, så stagnerer det. Enkelte legger på seg igjen. Viser bare at en operasjon ikke nødvendigvis er en enkel utvei Anonymous poster hash: 0ffe2...058
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Mange som ikke blir slanke selv om de har tatt en operasjon. Hvis de fortsetter den samme, gamle livsstilen med mye fet, usunn mat, og lite bevegelse, så siger kiloene på igjen. Og såvidt jeg har forstått, så er dette en operasjon som kun kan gjøres EN gang. Så det eneste han kan gjøre hvis han vil slanke seg nå, det er å stå på og virkelig jobbe for det. Og DET er ikke enkelt!! Han er en herlig fyr, forresten! :-) Anonymous poster hash: 0b43a...d66
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Latteren er verre enn vekta Anonymous poster hash: 216c5...72b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Og nok en gang lar moderatorene ren personhets bli stående. Anonymous poster hash: f8207...055
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Latteren er verre enn vekta Anonymous poster hash: 216c5...72b Latteren er jo herlig!💙 Anonymous poster hash: d5f4e...2ba
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Jeg har ikke hetset. Men vet hvor galt den operasjonen kan gå. I forhold til andre operasjoner er det faktisk en viss dødelighet og potensielt store komplikasjoner. Og da er det jo trist at det ikke virker. Anonymous poster hash: e2fb7...22e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 Jeg har ikke hetset. Men vet hvor galt den operasjonen kan gå. I forhold til andre operasjoner er det faktisk en viss dødelighet og potensielt store komplikasjoner. Og da er det jo trist at det ikke virker. Anonymous poster hash: e2fb7...22e Å ja. Du henger ham ut som mislykket på nettet av ren godhet, ikke sant? Anonymous poster hash: f8207...055
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Han kunne vært dobbelt så stor og fortsatt vært en herlig fyr. FOR en latter. Blir glad og flirer godt hver gang han ler Når det er sagt...jeg visste ikke hvem han var før jeg satte meg ned foran tv-en i kveld er allerede småbetatt Anonymous poster hash: 3598c...de0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #21 Skrevet 22. november 2016 Latteren er jo herlig!Anonymous poster hash: d5f4e...2ba Ja og han har sjølironi Han foreslo å sende ut nabovarsel pga latteren hans Anonymous poster hash: fb91e...5b9
Modesty Blaise. Skrevet 22. november 2016 #22 Skrevet 22. november 2016 Tråden er moderert for spekulasjoner. MB, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå