Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Listhaug må gå Listhaug har endelig vist oss sitt sanne ansikt, og det er intet vakkert syn. Listhaugs respons står som skrevet av et fornærmet barn, og med en holdning til flyktninger og asylsøkere som man ville fornekte at et norsk regjeringsmedlem kunne fronte. Hun er åpenbart blitt så provosert av innlegget til Joner og den massive folkelige støtten til det at hun endelig viser oss sitt sanne ansikt, og det er intet vakkert syn. Hun tillater seg å kalle alle som har støttet Joners initiativ for «venstresiden» og «hylekoret». Det beviser at hun lever i en boble full av vrangforestillinger. Å redusere meningsmotstandere (og de finnes så visst i alle partier) til «hylere», er en fornærmelse mot oss. Snart kan vi la Sylvi Listhaug være i fred (hun er ferdig), og i stedet henvende oss til Erna Solberg, og be henne gjøre det som er nødt til å bli utgangen på denne farsen – eller egentlig, tragedien: Å gi Sylvi Listhaug avskjed i nåde så snart som mulig. Les hele innlegget her: http://www.bt.no/btmeninger/debatt/Listhaug-ma-ga-326579b.html #likogdel Anonymous poster hash: 8d8ca...5ab
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Skal hun gå på butikken da eller? Anonymous poster hash: 69e84...298
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Skal hun gå på butikken da eller? Anonymous poster hash: 69e84...298 Eller inndratt førerkort? Anonymous poster hash: b33af...2b4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Listhaug må gå Listhaug har endelig vist oss sitt sanne ansikt, og det er intet vakkert syn. Listhaugs respons står som skrevet av et fornærmet barn, og med en holdning til flyktninger og asylsøkere som man ville fornekte at et norsk regjeringsmedlem kunne fronte. Hun er åpenbart blitt så provosert av innlegget til Joner og den massive folkelige støtten til det at hun endelig viser oss sitt sanne ansikt, og det er intet vakkert syn. Hun tillater seg å kalle alle som har støttet Joners initiativ for «venstresiden» og «hylekoret». Det beviser at hun lever i en boble full av vrangforestillinger. Å redusere meningsmotstandere (og de finnes så visst i alle partier) til «hylere», er en fornærmelse mot oss. Snart kan vi la Sylvi Listhaug være i fred (hun er ferdig), og i stedet henvende oss til Erna Solberg, og be henne gjøre det som er nødt til å bli utgangen på denne farsen – eller egentlig, tragedien: Å gi Sylvi Listhaug avskjed i nåde så snart som mulig. Les hele innlegget her: http://www.bt.no/btmeninger/debatt/Listhaug-ma-ga-326579b.html #likogdel Anonymous poster hash: 8d8ca...5ab Grin litt mer, a Anonymous poster hash: b33af...2b4
Gustav Klitt Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Bla.bla.bla. Hele denne konstruerte farsen minner meg om et eldgammelt visdomsord: Arguing on the internet is like running in the special olympics. Og så videre.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Hvis vi vil ha en velferdsstat i Norge når vi blir pensjonister så må noe gjøre, med mye... Innvandring er bra, men vi må kunne integrere de som kommer skikkelig. Det finnes mange eksempler på feilslått integrering rundt om i Europa, faktisk så nære som i Sverige. Det er skremmende at vi ikke ser det. De innvandrere som har integrert deler hennes syn på en strengere politikk. Hun fører en strengere linje, noe som er nødvendig for å skape og bevare der samfunnet vi ønsker å leve i. Denne personifiserte uthengingen vi i Norge starter med gjør oss til en nasjon med hyklere. Vi fjerner oss fra saken ved å kaste ut usaklig og irrelevant argumentasjon, uten at vi kommer noe nærmere til å diskutere den faktiske saken. Jeg skulle ønske journalistene og redaktørene sto frem som sterkere rollemodeller for det samfunnsidialet vi ønsker å ha. Ved å fortsette med denne personlige hetsen skaper vi et mediarom med lav takhøyde for å være saklige uenige. Anonymous poster hash: 55e75...59a
Mrs druestein Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Listhaug er knall flink!! Håper hun fortsetter det gode arbeidet i 2017
the amazing spidermamma Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Hvis vi vil ha en velferdsstat i Norge når vi blir pensjonister så må noe gjøre, med mye... Innvandring er bra, men vi må kunne integrere de som kommer skikkelig. Det finnes mange eksempler på feilslått integrering rundt om i Europa, faktisk så nære som i Sverige. Det er skremmende at vi ikke ser det. De innvandrere som har integrert deler hennes syn på en strengere politikk. Hun fører en strengere linje, noe som er nødvendig for å skape og bevare der samfunnet vi ønsker å leve i. Denne personifiserte uthengingen vi i Norge starter med gjør oss til en nasjon med hyklere. Vi fjerner oss fra saken ved å kaste ut usaklig og irrelevant argumentasjon, uten at vi kommer noe nærmere til å diskutere den faktiske saken. Jeg skulle ønske journalistene og redaktørene sto frem som sterkere rollemodeller for det samfunnsidialet vi ønsker å ha. Ved å fortsette med denne personlige hetsen skaper vi et mediarom med lav takhøyde for å være saklige uenige. Anonymous poster hash: 55e75...59a Så lenge partiet hennes selger unna alt staten tjener penger på, vil det ikke være noe igjen av den der velferdsstaten når vi blir pensjonister.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Listhaug er knall flink!! Håper hun fortsetter det gode arbeidet i 2017 Da hun uansett vil bli byttet ut i og med at partiet hennes har under 10% velgeroppslutning. Anonymous poster hash: 8d8ca...5ab
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Så lenge partiet hennes selger unna alt staten tjener penger på, vil det ikke være noe igjen av den der velferdsstaten når vi blir pensjonister. Den kan jeg være enig, men det er vel ikke grunnen til at hun "må gå".. Anonymous poster hash: 55e75...59a
Mrs druestein Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Da hun uansett vil bli byttet ut i og med at partiet hennes har under 10% velgeroppslutning. Anonymous poster hash: 8d8ca...5ab Vi får nå se da Vi går uansett mot en verden der folk begynner å bli mer lei av flyktinger. Eksempler på dette er valget av trump, brexit og sverige demokratene som økrt oppslutning. Folk begynner å bli møkk lei
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Jeg støtter Listhaug. En av få politikere med litt normalt vett i hodet. Anonymous poster hash: 63452...5dd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Så lenge partiet hennes selger unna alt staten tjener penger på, vil det ikke være noe igjen av den der velferdsstaten når vi blir pensjonister. hva mye mer har denne regjeringen solgt unna enn tidligere regjeringer har? Så lenge staten er medeier og vi holder arbeidsplassene i Norge så er det jo bare bra egentlig. Det offentlige bruker penger, tjener ikke så mye. Anonymous poster hash: ad74a...d6b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Jeg er såååååå lei av denne gnålinga angående Listhaug! Anonymous poster hash: 92426...da6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Heia Listhaug! Anonymous poster hash: a99b1...e41
*Miss Marple* Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Hun argumenterer som en FrP'er. Det er dessverre ikke nok til å få henne vekk.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Hun argumenterer som en FrP'er. Det er dessverre ikke nok til å få henne vekk. Enn du? Hvordan er din argumentasjon? Gjennomgående reflektert og respekterende? Her er du nedlatende og utviser en bedrevitende holdning, uten å argumentere for det, ergo sidestilt dek argumentasjonen du liksom er i mot. Anonymous poster hash: 55e75...59a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Ja, hun bør gå! Makan til usmakelige holdninger har jeg sjeldent sett. Anonymous poster hash: 04db2...075
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 Vi får nå se da Vi går uansett mot en verden der folk begynner å bli mer lei av flyktinger. Eksempler på dette er valget av trump, brexit og sverige demokratene som økrt oppslutning. Folk begynner å bli møkk lei "Vi går mot en verden der folk begynner å bli mer lei av flyktninger"?? Hva med å da heller gå mot en verden der vi ikke skaper flyktninger? Flott menneskesyn på deg. Anonymous poster hash: 3a584...e84
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Listhaug er gull verdt for Norge. Hun bør lære seg å veie ordene sine bedre, men det er også det eneste hun bør moderere. Håper hun får fortsette i jobben. Anonymous poster hash: 49332...a2b
*Miss Marple* Skrevet 22. november 2016 #21 Skrevet 22. november 2016 Vi får nå se da Vi går uansett mot en verden der folk begynner å bli mer lei av flyktinger. Eksempler på dette er valget av trump, brexit og sverige demokratene som økrt oppslutning. Folk begynner å bli møkk lei Og flyktningene selv da? Du tror ikke at de er bittelitt leie selv?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #22 Skrevet 22. november 2016 Og flyktningene selv da? Du tror ikke at de er bittelitt leie selv? Stor forskjell mellom flyktninger og migranter. De fleste som kommer for tiden er migranter og ikke fra Syria. Jeg mener forresten at når man flykter fra krig må man reise straks når det er fred for å bygge opp hjemlandet. Hvem skal gjøre det ellers? Listhaug uttrykker seg ikke spesielt bra, men hun gjør en bra jobb. Vi har lover som hun overholder, uten å vike for medfølelse hun helt sikkert har for personlige skjebner. Jeg ønsker ikke politikere og statsråder som agerer ut fra følelser men som gjør hva hjernen sier. Anonymous poster hash: 698ad...bf1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #23 Skrevet 22. november 2016 Stor forskjell mellom flyktninger og migranter. De fleste som kommer for tiden er migranter og ikke fra Syria. Jeg mener forresten at når man flykter fra krig må man reise straks når det er fred for å bygge opp hjemlandet. Hvem skal gjøre det ellers? Listhaug uttrykker seg ikke spesielt bra, men hun gjør en bra jobb. Vi har lover som hun overholder, uten å vike for medfølelse hun helt sikkert har for personlige skjebner. Jeg ønsker ikke politikere og statsråder som agerer ut fra følelser men som gjør hva hjernen sier. Anonymous poster hash: 698ad...bf1 En krig kan vare i mange år. Mener du at de bare skal ta med familien å reise tilbake? Barna er kanskje født her. Kanskje de har giftet seg med norsk mann eller kvinne, bare dra? De gamle også? Anonymous poster hash: 44582...e71
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #24 Skrevet 22. november 2016 hva mye mer har denne regjeringen solgt unna enn tidligere regjeringer har? Så lenge staten er medeier og vi holder arbeidsplassene i Norge så er det jo bare bra egentlig. Det offentlige bruker penger, tjener ikke så mye. Anonymous poster hash: ad74a...d6b Du har f.eks. ikke fått med deg at de blåblå selger ut norske kraftverk, fallrettigheter, skogeiendommer og stort sett hele arvesølvet vårt? Anonymous poster hash: 71558...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå