Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Og jeg er alene med ungen, heldigvis 7år og klarer det meste selv. Men er dette som alle de andre gangene så kommer ryggen til og låse seg helt og jeg kommer ikke til og komme meg ut av senga i morgentidlig uten hjelp. Noen råd til hvordan jeg skal få til dette da? Mannen er på jobbreise og kommer ikke hjem før torsdag. Fader klaske altså! Måtte bare syte litt. Anonymous poster hash: 61374...a5e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Jeg ville bestilt time hos osteopat, det hjalp meg og mine ryggplager hvertfall! Anonymous poster hash: b1e6c...316
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Og jeg er alene med ungen, heldigvis 7år og klarer det meste selv. Men er dette som alle de andre gangene så kommer ryggen til og låse seg helt og jeg kommer ikke til og komme meg ut av senga i morgentidlig uten hjelp. Noen råd til hvordan jeg skal få til dette da? Mannen er på jobbreise og kommer ikke hjem før torsdag. Fader klaske altså! Måtte bare syte litt. Anonymous poster hash: 61374...a5e Tipper det går fint om du tar deg sammen jeg. Dør ikke av litt vondt i ryggen. Kom deg opp og i bevegelse, så går det over. Funker på meg, selv om jeg må krabbe, gå med krykker eller bruke rullator for å få det til. Anonymous poster hash: 4918b...127
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Så du kan oversette dine smerter til hennes? Anonymous poster hash: 936c3...cdc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Dra til kiropraktor i morgen. Anonymous poster hash: 9b2ab...ca5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Hva har du gjort for å bedre det de andre gangene da? Er det betennelse du har? Hadde uansett knasket smertestillende, holdt meg avkjølt(spes hvis det er betent!) og håpet på det beste. Klarer du ikke å komme deg opp i morgen, så får du ta kontakt med noen som kan hjelpe til meg barnet. Foreldrene dine, en god nabo, andre foreldre på skolen etc... Også er det lov å få 7 åringen til å dytte litt på deg så du kommer deg opp i morgen om det var helt krise. Kjedelig å bli liggende å f.eks tisse på seg.. Opp må du jo. Anonymous poster hash: c226c...a67
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Så du kan oversette dine smerter til hennes? Anonymous poster hash: 936c3...cdc Nei, men jeg vet ett og annet om hva man får til hvis man ikke har noe annet valg, og slutter å føle så mye. Og det er ikke snakk om ryggskade, men akutt vond rygg. Anonymous poster hash: 4918b...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå