Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Jeg er gravid og mannen har angst for at jeg skal tenke negativt. Han mener at jeg aborterer hvis jeg tenker negativt 😩😩  Anonymous poster hash: adb33...242
Marriet Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Jeg har stor tro på tankens kraft, men akkurat det hadde jeg ikke vært så bekymra for altså
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Myyyye verre hvis du ser en hare langs veien! Â Anonymous poster hash: 0296c...288
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Tror jeg kanskje ville ha gått bak den tanken til mannen. Utforske den litt. Mest sannsynlig er han rett for å miste barnet. å bli støttet på engstelse kan hjelpe de ganske irrasjonelle tankene. Bare spør han. Er han veldig redd for å miste babyen? Hva ville skjedd med han om det skjedde? Hvordan ville de vært for dere to om du aborterte? Har han hørt om noen det har skjedd med før? Det går ikke an å tenke seg til abort. Da hadde man ikke trengt abortklinikker og livet for mange mange kvinner hadde vært myyyyyye mye lettere. Så hvorfor tenker han det? Har noen sagt noe, eller er det bare en tanke han har? Kan han gjøre noe for å stoppe tankene? Er tankene knyttet til en eller flere følelser?    Anonymous poster hash: 0e79f...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå