Gå til innhold

Fin gave eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Julekuler med navn på?bestille,ikke lage selv. Familien har alt de trenger! Jeg har ikke så lyst til å gi en geit 😇

 

Anonymous poster hash: 6ba68...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde faktisk ikke jeg blitt noe glad for i det hele tatt, må jeg innrømme.



Anonymous poster hash: 3cfba...327
Skrevet

 

Det hadde faktisk ikke jeg blitt noe glad for i det hele tatt, må jeg innrømme.

 

Anonymous poster hash: 3cfba...327

Hehehehe jeg skjønner .,men de jeg så på var ganske så fine.ikke harry. 🤔kom med noen tips da😉 noe man ikke pleier å kjøpe

 

Anonymous poster hash: 6ba68...308

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen tenker at det er en god ide å gi julepynt i julegave... Snakk om dårlig planlegging, gaven blir liggende å støve i ett år før bruk.

 

Julaften er slutten på jula for meg, ryddes vekk i romjula og huset gjøres klart til nytt år og nye muligheter. Hadde ikke blitt glad, nei.

 

Anonymous poster hash: 20148...049

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen tenker at det er en god ide å gi julepynt i julegave... Snakk om dårlig planlegging, gaven blir liggende å støve i ett år før bruk.

 

Julaften er slutten på jula for meg, ryddes vekk i romjula og huset gjøres klart til nytt år og nye muligheter. Hadde ikke blitt glad, nei.

 

Anonymous poster hash: 20148...049

I vår familie er julaften starten på jula. Julepynt passer fint som gave, men jeg forstår ikke helt poenget med julekaker med navn. Er skriften spessielt fin eller noe?

 

 

Anonymous poster hash: f4b1e...08e

Skrevet

Jeg hadde blitt mer glad for en gjeit enn for julepynt ;)

 

Om du MÅ gi gave (og ikke vil gi til veldedighet), hva med noe spiselig eller drikkelig?

Eller gavekort på restaurant eller opplevelser?

 

Anonymous poster hash: 595b3...73d

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen tenker at det er en god ide å gi julepynt i julegave... Snakk om dårlig planlegging, gaven blir liggende å støve i ett år før bruk.

 

Julaften er slutten på jula for meg, ryddes vekk i romjula og huset gjøres klart til nytt år og nye muligheter. Hadde ikke blitt glad, nei.

 

Anonymous poster hash: 20148...049

Flere i familien min som ønsker seg julepynt til jul😉

 

Anonymous poster hash: 6ba68...308

Skrevet

Veldig vanlig i Amerika er det ikke? Husker Tori Spelling hengte opp slike. Kan dubikke gi oss en link da hi så vi kan bedømme etter utseende på de?

 

Jeg personlig ville blitt glad for slike, ville da hatt til sønnen min også. Men hvis det ikke er aktuelt å få til oss begge er jeg selvsagt i stand til å skaffe selv.

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen tenker at det er en god ide å gi julepynt i julegave... Snakk om dårlig planlegging, gaven blir liggende å støve i ett år før bruk.

 

Julaften er slutten på jula for meg, ryddes vekk i romjula og huset gjøres klart til nytt år og nye muligheter. Hadde ikke blitt glad, nei.

 

Anonymous poster hash: 20148...049

Se det positive i det at du får ta frem gaven år etter år, de forsvinner ikke slik som mange andre gaver lett gjør ☺👍

Skrevet

Rar gave.

 

Hvamed å kjøpe gavekort på resturant, kino, konsert eller lage en matkurv med litt flottere matvarer/lys/servietter/vin?

 

Anonymous poster hash: 8857a...49d

Skrevet

Ikke min stil. Jeg har fått mye fin julepynt fra venner. Den tar jeg frem med glede hvert år, men de kulene likte jeg ikke.

 

Anonymous poster hash: f4b1e...08e

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen tenker at det er en god ide å gi julepynt i julegave... Snakk om dårlig planlegging, gaven blir liggende å støve i ett år før bruk.

 

Julaften er slutten på jula for meg, ryddes vekk i romjula og huset gjøres klart til nytt år og nye muligheter. Hadde ikke blitt glad, nei.

 

Anonymous poster hash: 20148...049

What? Julaften er jo starten på jula. Rom JULA... hehehe

 

Anonymous poster hash: 01baf...077

Skrevet

Hadde ikke blitt særlig glad.. Blir glad for det neste, men en julekule med navn på er nok det siste jeg kunne ønsket meg! Vi har så mye pynt på treet at det ville forsvunnet i mengden..

 

Anonymous poster hash: dee49...b60

Skrevet

De var ikke fine, styr unna :)

 

Anonymous poster hash: a1891...944

Skrevet

Jeg hadde desverre ikke blitt så veldig glad for en sånn, de var kjedelige, synes det er litt rart med navn på. Ville satt mer pris på en ordentlig fin forseggjort julekule uten navn



Anonymous poster hash: e3ac8...c19
Skrevet

Jeg synes tanken var fin, men syntes ikke de i linken var noe fine! Da ville jeg heller kjøpt noen ordentlig fine julekuler et annet sted uten navn😊

 

Anonymous poster hash: 6ee7c...54b

Skrevet

Om det f eks var et sett kuler til besteforeldrene med navn på alle barnebarna deres kunne det være litt morsomt.

Jeg tror jeg ville synes det var litt rart å få en kule med mitt eget navn på.

Skrevet

HI her

 

Takk for alle svar 😊da driter jeg i det ! Hehe. Jeg er bare så lei de vanlige gavene. 😔 Noen som har noen morsomme tips? Eller noe som ikke er typisk å få. ?

 

Anonymous poster hash: 6ba68...308

Skrevet

Julepynt er det verste jeg får faktisk. Vil heller ha pynt som kan brukes hele året.

 

Anonymous poster hash: 65306...325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...