Gå til innhold

Hvor stor tv har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt unna sitter dere når dere ser på tv?

 

Mannen min vil oppgradere til en 55" tv som koser ca 10 000. Blir det ikke veldig stort og dominerende i stua?

 

Anonymous poster hash: e0c38...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 60. Sitter ikke så veldig langt unna. Den blir lagt merke til foe og si det slik :P

 

Anonymous poster hash: 80efd...781

Skrevet

60 og 65 . Mannen elsker å se film. 60 " på stuen. Har mørk tapet på tv veggen, så den blir ikke så ruvende. Hadde det vært opp til meg , hadde vi ikke hatt tv.

 

Anonymous poster hash: 69f28...22a

Skrevet

Vi har bare 37 tommer vi. Sitter ca 3 meter unna. Fornøyd med den vi har 😃

 

Anonymous poster hash: b61df...04a

Skrevet

gikk nettopp fra 47 til 55 tommer. La merke til det i 2 dager, så ble det en vane.



Anonymous poster hash: c69f8...5e7
Skrevet

55. Sitter vel 4 m ifra.

Skrevet (endret)

55 tommer. Sitter rundt 4 meter fra

Endret av Gemini77
Skrevet

Vi har 40" tror jeg. Sitter bare to meter unna, så jeg synes ikke vi kan ha større. Mannen mener selvfølgelig at vi burde hatt minst 60.

Skrevet

Vi har 40" tror jeg. Sitter bare to meter unna, så jeg synes ikke vi kan ha større. Mannen mener selvfølgelig at vi burde hatt minst 60.

Hadde 60 tommer da eksen bodde her, sitter som dere ca to meter unna. Da han flytta bytta jeg til 40", og gud, noe så deilig! Det går å se hele tvn på en gang :P

 

Anonymous poster hash: 19549...c63

Skrevet

55 tommer. Sitter nesten 3 meter unna. Med en mørkere fondvegg eller planter vil den ikke virke så ruvende

Skrevet

65 tommer. Sitter alt fra 2 til 4 meter fra .

 

Anonymous poster hash: 41c79...59a

Skrevet (endret)

2 x 50" og lerret på 120". Vi liker å se på tv 😂

Endret av Miamimom
Skrevet

50 i stua. 46 på soveromet. 65 på loftsrua😊

 

Anonymous poster hash: d251d...5e2

Skrevet

65". Sitter 5-6 meter unna. Mannen vil ha 70. Jeg mener det er tull. Vi ser mye på TV.

Skrevet

Har 2 x 75". Spiler rommet 50". 46" på soverommet og barna har 32" på romma.



Anonymous poster hash: 2590f...220
Skrevet

65 i stua, 65 på loftstua og 100 (tror jeg) med hjemmekino-greie i stue nr. 2.

Skrevet

De 2 største er 55". Kunne tenkt meg 60" da. Har og en litt mindre på loftstua 😊

Sitter ca 3,5 unna på stua, så tv burde jo sånn sett absolutt ikke vært større 😊

 

Anonymous poster hash: 520bc...c5a

Skrevet

55. Sitter vel 4 m ifra.

Samme her:-)
Skrevet

65" stor tv, og vi sitter 5-6 m fra den. Kunne godt tenke meg 70" :)

 

Anonymous poster hash: e7942...440

Skrevet

58". Synes ikke det er stort, skulle gjerne hatt litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...