Gå til innhold

Noen råd om legging av baby på 4 mnd..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra fødsel til rundt 2,5 mnd var baby flink til å legge seg alene mellom 20-21. Men så begynte hun bli veldig urolig og eneste som fungerte var å legge henne sammen med meg slik at hun sovner ved puppen. Men nå, har plutselig sluttet med å sove alene... sover kun 15 minutter før hun våkner fordi hun merker jeg er borte... Så nå sover hun på sofaen med oss (helst i armene til en av oss) frem til vi legger oss.

Kan noen komme med noen legge råd? Har så vondt av at baby ikke legger seg før i 23 tiden. Hun sover til 10-11 tiden på morningen, jeg står ofte opp før henne, så på morningen kan hun sove lenge alene.

Får mat mellom 2-4 ganger på natta.

Anonymous poster hash: b1a9a...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at de ammes i søvn når de er så små. Jeg ser ikke helt problemet?

Anonymous poster hash: 374ee...3bf

Skrevet

Jeg begynte å legge meg med babyen i 20-tiden. Når han sovnet, lirket jeg meg løs og gikk ut. Noen kvelder måtte jeg inn etter 15 minutter, andre kvelder sov han 4 timer.

Det beste er kanskje å få babyen til å sovne uten pupp. Kanskje bysse/vugge eller lignende. Og om du får pappaen til å ta over etter kveldsammingen er det kanskje til det beste.

Anonymous poster hash: 87ad3...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...