Gå til innhold

Større hull mellom fortennene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å få det i voksen alder? Jeg skjønner ikke hva som har skjedd! Mellomrommet er ikke digert men jeg ser det jo. Samboer ser det ikke men han pleier ikke å studere tennene mine.

Anonymous poster hash: 5db5a...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du regelmessig til tannlegen? Kan du ha fått periodontitt?

Anonymous poster hash: 50dae...e15

Skrevet

Har en datter som regulerte bort mellomrommet da hun var liten. Nå er hun 19 og det har begynt å komme bittelitt tilbake.

Jeg elsker det mellomrommet, syns hun er nydelig med det.

Men hvsi du aldri har hatt det før, er det jo litt rart.

Anonymous poster hash: e54f9...811
Skrevet

Går du regelmessig til tannlegen? Kan du ha fått periodontitt?

Anonymous poster hash: 50dae...e15

Var hos tannlegen for 2 uker siden og går årlig, oppdaget mellomrommet i går. Skulle vel ha merka på andre måter om jeg hadde periodontitt? Eller ikke?

Skrevet

Har en datter som regulerte bort mellomrommet da hun var liten. Nå er hun 19 og det har begynt å komme bittelitt tilbake.

Jeg elsker det mellomrommet, syns hun er nydelig med det.

Men hvsi du aldri har hatt det før, er det jo litt rart.

Anonymous poster hash: e54f9...811

Hadde stort mellomrom som barn men det forsvant når de bakerste jekslene kom ut og melketennene ble erstattet av voksentennene (husker ikke hva de kalles). Har ikke hatt tannregulering.

Skrevet

Fjernet en visdomstann i 2014, lurer på om det kan ha noe å si selv om det har gått 2 år?

Mellomrommet er ikke så stort nå men før fikk jeg ikke tanntråd mellom uten å bruke bittelitt krefter fordi det var så trangt mellom de mens nå er det null problem. Jeg merket dette i går mens jeg spiste og fikk litt mat mellom fortennene fordi det har aldri skjedd før siden jeg hadde mellomrom som barn.

Jeg ringer tannlegen i morgen og spør om hun må se på det :)

Skrevet

Jeg fjernet begge visdomstennene oppe i 25 års alderen, og fikk mellomrom mellom fortennene.😟😱

Anonymous poster hash: f7513...91c

Skrevet

Jeg fjernet begge visdomstennene oppe i 25 års alderen, og fikk mellomrom mellom fortennene.😟😱

Anonymous poster hash: f7513...91c

Husker du hvor lenge etter du fikk mellomrommet? På den andre siden av tannraden hos meg så ble den bakerste jekselen knust og restene fjernet så derfor har visdomstanna kommet opp men er er "stort" mellomrom mellom visdomstanna og jekselen ved siden av. Lurer på om det mellomrommet faktisk har blitt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...