Gå til innhold

Gravid og dårlig form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er nå gravid for tredje gang. De andre svangerskapene var jeg helt uten noen plager, bortsett fra helt på slutten av svangerskapet. Men nå er jeg i kjempedårlig form. Er kvalm, slapp, ufattelig sliten og trøtt og har mye hodepine. Sover også veldig dårlig. Kaster heldigvis ikke opp,selv om jeg til tider er veldig kvalm.

Egentlig kunne jeg tenkt meg å bedt legen om sykemelding noen uker, men det passer dårlig å være borte fra jobben nå (det gjør det forresten alltid). Samtidig vil jeg ikke at folk skal få vite om graviditeten ennå, for er bare to måneder på vei. Jeg tenker at det hadde vært veldig mistenkelig om jeg, som nesten alltid er frisk og rask, plutselig blir sykemeldt i flere uker. Selv om jeg har vært dårlig en stund, har jeg klart å kamuflere det ganske bra på jobb.

Sønnen min er "heldigvis" syk denne uken,så blir hjemme noen dager, men plutselig er det tilbake til en hektisk arbeidshverdag igjen.

Hva ville dere gjort i min situasjon? Planen nå er å presse meg på jobb denne og neste uke, og så vurdere igjeb. Får se om jeg i så fall klarer å finne på en plausibel forklaring på hvorfor jeg plutselig blir sykemeldt.

Hvor lenge tror dere jeg må påregne å være så dårlig?

Anonymous poster hash: 2d043...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen innspill?

Hi

Anonymous poster hash: 2d043...edc

Skrevet

Snakk med legen. Jeg vet ikke

Anonymous poster hash: aafda...58c

Skrevet

Har det helt likt😐 presser meg på jobb og stirrer i en skjerm og teller timer. Vil heller ikke at de skal vite at jeg er gravid (igjen) ennå, så derfor har jeg ikke bedt om sykemelding. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg orker. Satser på at kvalmen gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...