Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Har fått tilbud på jobb. Jobber ikke med syke mennesker, og er ikke i noen risikogruppe. Har i grunn ikke så lyst å ta sprøyte, men føler meg presset, da alle de jeg jobber sammen med skal ta den. Er det noen bivirkninger med den, og gjør det like vondt som jeg husker fra da jeg var barn? Anonymous poster hash: c10b3...f67
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Tok den for 2 uker siden. Er gravid. Eneste jeg merket var at jeg var litt øm på armen noen dager etterpå. Ellers ingen problemer. Anonymous poster hash: e3083...c12
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Jeg har ikke tatt i år, men noen tidligere år har jeg tatt. Kun fordi jeg har allergiutløst astma, er alene (enke) med barn og min omsorgsfulle lege-nabo syntes jeg burde ta, og inviterte meg bort på legekontoret så hun satte den for meg. Ingen birvirkninger overhodet, og ikke spesielt vondt heller. Anonymous poster hash: d3259...185
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Får vel bare bite det i meg. Takk for svar. Anonymous poster hash: c10b3...f67
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Tok den selv for første gang for noen uker siden. Ingen bivirkninger. Var også litt skeptisk til den. Men det er fordi mannen min tok den for noen år siden og han ble skikkelig dårlig. Han har ikke tatt siden. Jeg kommer til og fortsette og ta den hvert år. Anonymous poster hash: 7787b...5a6
Mononoke Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Jeg ble bare litt trøtt samme dagen og dagen derpå. Sov som en stein flere timer. Også gikk det over.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Fikk tilbud om å ta den gjennom jobben, men jobber da med eldre og syke.Ingen bivirkninger bortsett fra noe øm i armen fram til dagen etter. Anonymous poster hash: 0f43c...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå