Gå til innhold

Hjemløs katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har det vært en ny og voksen hannkatt som har ruslet rundt dørene. Bor i et lite nabolag, men har ikke sett denne før. Den har flere kvelder på rad gått frivillig inn i hundegården hvor jeg kan ha mine 4 hunder for at den skal spise maten deres. Virker rett å slett skrubbsulten, men også veldig skeptisk på hundene mine, og har løpt bort hver gang jeg har kommet ut for å ta den vekk fra hundegården.

Idag hylte den så fælt at jeg var nødt til å sjekke at den ikke var skadet på noe vis. Veldig kosete og i helt greit hold. Hadde en annen katt på samme viset her i sommer, og etter den ble påkjørt og på leting etter eiere viste det seg at den var forlatt. Så ja, jeg fikk litt vondt i meg for denne katta som har vært her så mye den siste tiden kanskje også er det.

I kveld hadde jeg et vindu åpent, og da kom den inn, rett bort i hundeskåla og rett å slett heiv i seg all maten og hakket til mens jeg var i badekaret.

Er det skikkelig kleint å legge ut noe på nett for å høre at det er noen som eier den? 

Anonymous poster hash: e19cf...f0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lille, hørtes ut som en sulten liten kar. Ja legg ut på katt/dyr savnet/funnet sider, finnes flere på Facebook :)

Anonymous poster hash: 46365...1c5

Skrevet

Jeg synes godt at du kan legge det ut på nett, evt ta den med til dyrlegen for å se om den har chip. Det er ikke alltid så lett å vite med de her kattene

Anonymous poster hash: 9b91c...adf
Skrevet

Jeg hadde en sånn på verandaen i fjor vinter. Den var kjempesulten og virket desperat. Etter at den var over et døgn ute her, og den krøp nedover mot -15 slapp jeg den inn. Var -18 den natten og den hadde nok ikke klart seg da. Tok bilde og la ut på face. Viste seg å være katten til naboen her, de var bortreist og kattemateren hadde sluppen ut katten ved et uhell.

Legg ut bilde så finner du nok en eier raskt :) Hvis ikke så er det nok noen som vil hjelpe til :)

Anonymous poster hash: 7ad53...714
Skrevet

Har lagt ut om det er noen som eier den, så får vi se :-) 

Den var såpass kosete og grei at jeg tenker den iallefall har bodd inne. Skulle det vise seg at den ikke har noe hjem er den neppe vanskelig å finne hjem til. 

Skrevet

Pus hadde eier, og hadde vært borte siden i sommer.  :D

Skrevet

Pus hadde eier, og hadde vært borte siden i sommer.  :D

Så bra å høre! Godt gjort :)

Anonymous poster hash: 1db7f...7c3

Skrevet

Så bra å høre! Godt gjort :)

Anonymous poster hash: 1db7f...7c3

Å, tipper eierne ble glade for å få den tilbake.

Bor de langt unna deg?

Anonymous poster hash: 21f60...a24

Skrevet

Å, tipper eierne ble glade for å få den tilbake.

Bor de langt unna deg?

Anonymous poster hash: 21f60...a24

Veldig glade:-) De bodde knappe 5 km fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...