Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Den siste uka har det vært en ny og voksen hannkatt som har ruslet rundt dørene. Bor i et lite nabolag, men har ikke sett denne før. Den har flere kvelder på rad gått frivillig inn i hundegården hvor jeg kan ha mine 4 hunder for at den skal spise maten deres. Virker rett å slett skrubbsulten, men også veldig skeptisk på hundene mine, og har løpt bort hver gang jeg har kommet ut for å ta den vekk fra hundegården.Idag hylte den så fælt at jeg var nødt til å sjekke at den ikke var skadet på noe vis. Veldig kosete og i helt greit hold. Hadde en annen katt på samme viset her i sommer, og etter den ble påkjørt og på leting etter eiere viste det seg at den var forlatt. Så ja, jeg fikk litt vondt i meg for denne katta som har vært her så mye den siste tiden kanskje også er det.I kveld hadde jeg et vindu åpent, og da kom den inn, rett bort i hundeskåla og rett å slett heiv i seg all maten og hakket til mens jeg var i badekaret.Er det skikkelig kleint å legge ut noe på nett for å høre at det er noen som eier den? Anonymous poster hash: e19cf...f0e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Stakkars lille, hørtes ut som en sulten liten kar. Ja legg ut på katt/dyr savnet/funnet sider, finnes flere på Facebook Anonymous poster hash: 46365...1c5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg synes godt at du kan legge det ut på nett, evt ta den med til dyrlegen for å se om den har chip. Det er ikke alltid så lett å vite med de her kattene Anonymous poster hash: 9b91c...adf
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde en sånn på verandaen i fjor vinter. Den var kjempesulten og virket desperat. Etter at den var over et døgn ute her, og den krøp nedover mot -15 slapp jeg den inn. Var -18 den natten og den hadde nok ikke klart seg da. Tok bilde og la ut på face. Viste seg å være katten til naboen her, de var bortreist og kattemateren hadde sluppen ut katten ved et uhell. Legg ut bilde så finner du nok en eier raskt Hvis ikke så er det nok noen som vil hjelpe til Anonymous poster hash: 7ad53...714
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Har lagt ut om det er noen som eier den, så får vi se :-) Den var såpass kosete og grei at jeg tenker den iallefall har bodd inne. Skulle det vise seg at den ikke har noe hjem er den neppe vanskelig å finne hjem til. Anonymous poster hash: e19cf...f0e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Pus hadde eier, og hadde vært borte siden i sommer. Anonymous poster hash: e19cf...f0e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Pus hadde eier, og hadde vært borte siden i sommer. Anonymous poster hash: e19cf...f0e Så bra å høre! Godt gjort Anonymous poster hash: 1db7f...7c3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Så bra å høre! Godt gjort Anonymous poster hash: 1db7f...7c3 Å, tipper eierne ble glade for å få den tilbake. Bor de langt unna deg? Anonymous poster hash: 21f60...a24
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Å, tipper eierne ble glade for å få den tilbake. Bor de langt unna deg? Anonymous poster hash: 21f60...a24 Veldig glade:-) De bodde knappe 5 km fra meg. Anonymous poster hash: e19cf...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå