Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hun trenger egentlig ikke noe spesielt.. Har det hun trenger.. Har tenkt på behandling osv, men hun er dårlig på å komme seg avgårde for å bruke de timene siden hun bor et stykke fra nermeste tettsted/by.. Hun tåler ikke alt pga magen, så mat er vanskelig, mye allergi, så hudpleie /parfyme osv er vanskelig.. Har laget en kalender med guttungen.. Og han skal lahe en kopp der han tegner til henne selv.. Eg lurer på å lage et par lysestaker med decopage til henne.. Mne føler eg skulle hatt noe mer.. Men står litt fast... Min søster vurdere å kjøpe tørketrommel til henne... Noe eg kunne tenkt meg å vert med på.. Men er aebeiså økonomien er deretter... Tviker på hun er interessert i å spytte inn mer enn meg hbis eg skal få være med på den og ha råd, siden hun har jobb.. Selv om det har vert omvendt maaange ganger.. Men det husker hun aldr... 😉 ikke alltid eg engang har fårr de pengene hun skulle betale i det hele tatt.. Har bare latt det gå, for da har eg hatt råd og eg visste hun hadde dårlig råd.. Kjipt når det alltid går en vei.. Men men.. Var ikke det som var tema nå.. 😂 noen som har noe forslag.. I forhold til tørketrommel føler eg alt blir så "lite"... Vi venter også en liteb til så går litt penger der også.. Anonymous poster hash: e0898...20d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Her går vi sammen å spleiser på gavekort hos frisør for klipp, farging og hva enn det måtte være. Men nå liker vår mor å dra til frisøren, og har hatt lyst til å ta en skikkelig makeover en stund. Kan det være en ide? :-) Anonymous poster hash: 10f75...9d1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Hadde ikke spleiset med noen som har den innstillingen! Og har du dårlig råd er vel tørketrommel litt råflott? Hva med klær? Det ønsker min mor seg. Eller ting og tang til kjøkkenet, denne gangen en kaffekanne. Bøker Skjerf Smykke Hansker Interiør Anonymous poster hash: 76c22...7cb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Treningstøy Takke Julekjole Brodder Ski Førstehjelpsutstyr til bilen Dab-radio Anonymous poster hash: 5f360...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå