Gå til innhold

Har du vært i Kroatia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Kroatia neste sommer. Aldri vært i landet før og sliter med å velge destinasjon! Ønsker kombinasjonsferie med en uke i leid hus + noen dager på hotell i en by. Er det noen som har gode tips? Fine byer, severdigheter, strender, hoteller, hva som helst😊 Hvor dro du og hva likte du/likte du ikke?

Anonymous poster hash: 40258...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var en uke på tur og hadde noen travle dager så fikk ikke tid til å "slå oss ned" da. Favorittstedet i Kroatia ble Rovinj! Nydelig by! Elsket de trange gatene, fargene, brosteinen... gikk i timesvis, satte oss ned her og der på små søte kafeer.. :D skal vi tilbake til kroatia blir det Rovinj, uten tvil.

Flyttet på oss hver dag og endte opp med et par dager i Italia også :P

Anonymous poster hash: 4307e...e14

Skrevet

Jepps. Cavtat, Split og Dubrovnik :) Kroatia er et flott land, god mat, og ikke minst billig, så der reiser jeg gjerne tilbake :)

Anonymous poster hash: 57084...8e4

Skrevet

Jeg skal til sommeren. Har sett så mange bilder og filmer derfra ser helt nydelig ut.

Maten er veldig god, kjæresten min elsker å lage mat og er albaner.

Billig er det der også.

Anonymous poster hash: 42680...58f

Skrevet

Åh herregud. Dere må leie båt og kjøre rundt i skjærgården rundt Hvar. Paradis! Finnes mange øde steder dere kan dra på på de øyene uti der. Knallblått og ekstremt klart vann! Men husk badesko, masse kråkeboller der også.

Elles har jeg hørt mye bra om Rovinj!

Anonymous poster hash: 75e0b...9fc

Skrevet

Tusen takk for fine tips! Gleder meg😊 Tar gjerne i mot flere!

Anonymous poster hash: 40258...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...