Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Har bare 5 uker igjen og har ikke fått noen strekkmerker på magen hittil. Utrolig nok. Kan det komme nå den siste tiden? Noen som opplevde å få de helt mot slutten? Anonymous poster hash: 0b7e3...8a6
Giss Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde ingen da jeg fødte nr 1. Da melken kom fikk jeg plutselig masse på puppene - men selvom det var mye er de i dag fargeløse og ikke synlige ved første øyekast.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Fikk ingen med nr en. Men med nr to kom det mange under fødselen. De ble hvite med tiden. Men under svangerskap tre ble de lilla igjen. Så hvite med tiden. Nå som nr fire er på vei er de lilla igjen. Anonymous poster hash: 72136...011
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Venninna mi fikk faktisk 3 strekkmerker mens hun fødte. Kun de hun har da, etter 3 svangerskap... Anonymous poster hash: d5ed6...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå