Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke å pådra meg urinveisinfeksjon

og skal ha samleie i stillinger som ikke berører urinåpning...

Spørsmålet mitt er; er det innafor med vibrator på klitoris? 🙈🙈

Anonymous poster hash: d8a27...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hæ????? Hvordan skal du greie å unngå å berøre urinrøret som ligger innenfor de indre kjønnsleppene?

Anonymous poster hash: 649b5...827

Skrevet

Atte hæ????? Hvordan skal du greie å unngå å berøre urinrøret som ligger innenfor de indre kjønnsleppene?

Har hørt at riing er verste stilling. At bakfra kanskje er bedre..

Men ønsker også klitoris orgasme 🙈

Skrevet

Ehh...

HÆ?

Anonymous poster hash: 64651...8b5
Skrevet

Altså.. Du er redd for urinveisinfeksjon ved bruk av vibrator? Hvorfor?

Det er ikke en særlig utbredt "bivirkning", så hvor kommer den bekymringen fra?

Jeg har brukt vibrator utvendig flere ganger i uken, i flere år. Aldri hatt urinveisinfeksjon!

Og, hvordan kan du ha sex uten å berøre urinåpning overhodet? Har du hatt sex før?

Anonymous poster hash: 68145...a11

Skrevet

Drikk endel før sex og tiss rett etterpå. Da skyller du vekk bakteriene før de rekker å vandre opp.

Skrevet

Drikk endel før sex og tiss rett etterpå. Da skyller du vekk bakteriene før de rekker å vandre opp.

Takk for tips

Hi

Skrevet

😂😂😂😂😂

Her inne blir virkelig spørsmålene rarere og rarere 🙈🙈🙈

Anonymous poster hash: 96d0c...812

Skrevet

Har du hatt urinveisinfeksjon før, er det derfor du er bekymret? Vibratoren kan føre til infeksjon hvis den ikke er helt rein, men det viktigste er uansett å tisse rett etter samleie samt å drikke nok både før og etter, gjerne appelsinjus.

Skrevet

Må være skikkelig kult å ha sex med deg, HI. 

"Nei, vi kan ikke ta den stillingen der for da er du i nærheten av tissehullet mitt..." 

Skrevet

Det rådes å tisse både før og etter samleie for å forebygge UVI. Tisser du rett før så er det ikke nok urin i blæra til at bakteriene får grobunn.

Skrevet

Må være skikkelig kult å ha sex med deg, HI.

"Nei, vi kan ikke ta den stillingen der for da er du i nærheten av tissehullet mitt..."

Er gift, mannen min takler nok rådet jeg har fått av legen min. Er gravid så er ekstra påpasselig. Til info.

Hi

Skrevet

Er gift, mannen min takler nok rådet jeg har fått av legen min. Er gravid så er ekstra påpasselig. Til info.

Hi

Unnskyld meg, men hvis legen faktisk hadde fortalt meg at jeg måtte ha sex i stillinger som ikke berører urinrøret så hadde jeg byttet lege. Det vitner om dårlig anatomiske kunnskaper.

Skrevet

TISS ETTER SEX JENTER! Sånn rett etter. Da slipper man rusk i røret. 

Anonymous poster hash: 1d1ca...f45
Skrevet

Her var det mange fitter i dag.

Om HI har fått råd av legen sin, kanskje fordi hun veldig ofte har UVI eller av en eller annen grunn er veldig sårbar for at en UVI vil utvikle seg til en nyrebekkenbetennelse, og nå når hun er gravid så er det ekstra viktig å passe på, så er det deres jobb å få henne til å føle seg dum og teit?

Skrevet

Her var det mange fitter i dag.

Om HI har fått råd av legen sin, kanskje fordi hun veldig ofte har UVI eller av en eller annen grunn er veldig sårbar for at en UVI vil utvikle seg til en nyrebekkenbetennelse, og nå når hun er gravid så er det ekstra viktig å passe på, så er det deres jobb å få henne til å føle seg dum og teit?

Takk. Stemmer det

Jeg er redd. Har mistet et barn i magen pga Dette før 😔😔

Skrevet

Takk. Stemmer det

Jeg er redd. Har mistet et barn i magen pga Dette før 😔😔

Uff så leit ❤Husk! Det er aldri noen dumme sp,bare dumme svar 😆

Anonymous poster hash: 28ca4...073

Skrevet

Det fins dumme spørsmål.. men flere dumme svar.

Jeg tisser alltid før/etter sex. Da reduserer man sjansen for uvi og sopp - er min erfaring. Samt har det hjulpet veldig å ikke være hårløs nedentil.

Unngå å sitte på kalde overflater, drikk appelsin juice og ha god håndhygiene. Bruker du truseinnlegg, skift hyppig.

Hilsen ei som tidligere hadde kronisk uvi (føltes i alle fall sånn). Nå har jeg ikke hatt det siden første graviditet for 7år siden.

Anonymous poster hash: a1ae6...ba9

Skrevet

Jeg tisser alltid før/etter sex. Da reduserer man sjansen for uvi og sopp - er min erfaring. Samt har det hjulpet veldig å ikke være hårløs nedentil.

Unngå å sitte på kalde overflater, drikk appelsin juice og ha god håndhygiene. Bruker du truseinnlegg, skift hyppig.

Hilsen ei som tidligere hadde kronisk uvi (føltes i alle fall sånn). Nå har jeg ikke hatt det siden første graviditet for 7år siden.

Jøss. Viktig å Kverulere?

Skrevet

Skrevet

Bare korrigerer din feil informasjon. Du er hjertelig velkommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...