Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 fikk den på mandag og ble ferdig i helgen. Merket idag at jeg hadde litt utflod, er det vanlig? Jeg er bekymret og please ikke vær slemme.. jeg bare lurer🙈 Anonymous poster hash: 1e1af...703
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Hva er du bekymret for? Det er da helt vanlig med utflod. Hele tiden! Før mensen, under mensen og etter mensen Noen har mer utflod enn andre. Men utfloden kan endre konsistens ettersom hvor i syklusen du er. Før mensen er gjerne utfloden mer hvit og ved eggløsning er utfloden blank og "klissete". Anonymous poster hash: 8142d...df0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Hva er du bekymret for? Det er da helt vanlig med utflod. Hele tiden! Før mensen, under mensen og etter mensen Noen har mer utflod enn andre. Men utfloden kan endre konsistens ettersom hvor i syklusen du er. Før mensen er gjerne utfloden mer hvit og ved eggløsning er utfloden blank og "klissete". Anonymous poster hash: 8142d...df0 Tusen takk for svar, nå gjorde du meg glad 👏🏼☺️Tusen takk! Jeg tenkte på altmulig rart. Hi Anonymous poster hash: 1e1af...703
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Har du nettopp kommet i puberteten siden du er ikke kjent med utflod? Det er vel vanlig i en eller annen form for alle kvinner fra puberteten. Anonymous poster hash: 6ca11...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå