Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hvert år kjøper jeg julegaver til to barn gjennom en organisasjon som hjelper familier med dårlig økonomi i det fylket jeg bor. I år har jeg fått tildelt to jenter på 13 pg 16 år. Tenker å kjøpe et gavekort på et stort kjøpesenter, men vil kjøpe en liten ting ved siden av.. Har dere forslag?? Anonymous poster hash: 48e22...4b1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Ørepynt. Bodylotion e.l. fra body shop. En fin pute, lyslenke eller annet til rommet. Skjerf. Vanter. Gymbag. Fin notisbok. Så fint at du gjør dette! Anonymous poster hash: ce15e...e52
Lillesofie Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 For en flott gest!!!Dette vil jeg også gjøre - hvordan finner jeg frem til dette?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Noe sånt kunne jeg tenke meg og!! Anonymous poster hash: 84982...4a2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Takk for tips! Og til dere som ønsker å gjøre det samme: jeg gjør det gjennom «sammen for Buskerud». Finner gruppa på Facebook. Usikker på om det finnes tilsvarende for andre fylker, men det gjør det helt sikkert. Hi Anonymous poster hash: 48e22...4b1
Høstduft Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Gavekort på kino, bodyshop, nyxleppestift, adidas klær, adidas gymbag, smykkeskrin evt smykkeoppheng, sportsklær
Hjertefru Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Klær til gym, gymbag. Adidas sokker. Fint tiltak <3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Takk for alle tips! Har ikke peiling selv, da jeg selv har små barn Hi Anonymous poster hash: 48e22...4b1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Har og har hatt tre unger i den alderen og det som er enklest er stæsj både til kropp eller rom. Unger er så ulike, men slik som strikk, pyntting til hår, smykker, negllakk bruker de fleste i større eller mindre grad, selv om det ikke er helt deres stil. Har fire totalt ulike unger her i huset, men fotballjenta som er så langt fra feminin som det går ann å bli blir like glad for neglakk som sminkeberta blir. Alltid gøy å prøve litt og leke seg med slikt, eller blir overrasket med smykker som de selv aldri hadde kjøpt men som viser seg å passe perfekt. Netopp det med at en ikke hadde kjøpt det selv, gjør at det blir ekstra hyggelig. Ting til rommet, påfyll til skrivebordet er noe ungene aldri får nok av. Pynteting er ikke let tå kjøpe, men ting som er mest bruksting treffer gjerne alle. Klær syns jeg ikke er lurt om du ikke får noen føringer på vhs de liker. Fire unger i hus og fire klesstiler. En som bor i fotballtøy og treningstøy, en dolleberte, en som går i sort og en som ligner en hippie. Skal godt gjøres å treffe med de om en ikke kjenner de. Anonymous poster hash: bfb57...7ce
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Syntes gavekort som kan brukes i valgfri butikk var en super idé! Ville ikke lagt ved pynteting og dill, for smaken er så forskjellig. Heller noen gode penner, blyanter, viskelær, fine skriveblokkker, drikkeflaske etc. Slike bruksting med god kvalitet. Anonymous poster hash: 28349...5e1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Mine jenter på 13 og 15 liker sminke godt men det er jo flere ungdommer som overhode ikke bruker sminke. Utenom det elsker de rett og slett snop. Gavekort er topp! Anonymous poster hash: 76500...32b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Gavekort og -drikkeflaske, eks contigo -sportssokker (37-40 burde være safe) -ullsokker Anonymous poster hash: edb4e...345
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Anonymous poster hash: 48e22...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå