Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg har de 2 siste årene slitt med perioder hvor ve siden er vissen og svakere. Men nå er det verre en noen gang og jeg har på kveldstid store problemer med å gå grunnet svakhet i ve ben. Også begynte å merke svakhet i mage/ rygg på ve.side. I tillegg til andre problemer som bare har blitt verre i høst. Våkner opp ikke så aller verst men har den siste uken vært helt kaputt på kveldstid. Klarer ikke å gå normalt og karrer meg rundt på et vis. Må delvis støtte meg i ting. Har ingen smerter når dette står på. Jeg vil i mitt hode tenke stress/ psykosomatisk men har ingen psykiske vansker. Er veldig glad i livet og har det ellers som plommen i egget. Travle med gode dager. Jobber 100% og føler jeg for tiden gir alt på jobben for å være et slakt på kveldstid. Sendt inn spørsmål til Lommelegen da jeg har litt legeskrekk. Tenkte å høre hva han sier før jeg evt tar kontakt meg fastlege. Anonymous poster hash: 04948...8b8
Giss Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Jeg tror ikke du bør vente. Selv hvis det "bare" er en psykisk greie trenger du jo å finne ut av hva det er. Ikke minst for å slippe å uroe deg. Fantasien er ofte verre enn virkeligheten. Jeg har ingen viten om hva det kan være, men få en til å gå sammen med deg til legen, så du slipper å dra alene til noe du har skrekk for. Partner, søster, venninne. En som støtter deg. Men få det nå sjekket! Ikke finn på unnskyldninger for ikke å gjøre det....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Du burde oppsøke lege👍 Kan godt være stress, men ikke støtt deg på det. Få det undersøkt! Anonymous poster hash: 18098...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå