Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Vi har en Isbjörn vinterdress. Ser at den kan vaskes på 30grader. Er det sånn at holdbarheten for vann og vind blir svekket ved maskinvask? Den er jo så skitten etter hvert bruk. Og spyling i dusjen får den ikke ren. Anonymous poster hash: 9223c...d3d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Dytt Anonymous poster hash: 9223c...d3d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 9223c...d3d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Vask den med vaskemiddel uten enzym og blekemiddel(Milo eller vaskemiddel for tekniske stoffer, f eks Nik wax) så skal den tåle det ganske godt. Reimpregner etter hver 3-5 vask. Selv foretrekker jeg Nixvask, både vaskemiddel og Impregnering(den som vaskes inn) Anonymous poster hash: 7d9f7...a31
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Vask den med vaskemiddel uten enzym og blekemiddel(Milo eller vaskemiddel for tekniske stoffer, f eks Nik wax) så skal den tåle det ganske godt. Reimpregner etter hver 3-5 vask. Selv foretrekker jeg Nixvask, både vaskemiddel og Impregnering(den som vaskes inn) Anonymous poster hash: 7d9f7...a31 Hvor kjøper du nixvask? Takk for svar. Anonymous poster hash: 9223c...d3d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Hvor kjøper du nixvask? Takk for svar. Anonymous poster hash: 9223c...d3d Nikwax..... De aller fleste sportsbutikker har. https://xxl.no/nikwax-duo-tech-wash-tx-direct-impregnering/p/1065618_1_style Anonymous poster hash: 7d9f7...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå