Gå til innhold

Vask av Isbjörn vinterdress?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Isbjörn vinterdress. Ser at den kan vaskes på 30grader. Er det sånn at holdbarheten for vann og vind blir svekket ved maskinvask? Den er jo så skitten etter hvert bruk. Og spyling i dusjen får den ikke ren.

 

Anonymous poster hash: 9223c...d3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 9223c...d3d

Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 9223c...d3d

Skrevet

Vask den med vaskemiddel uten enzym og blekemiddel(Milo eller vaskemiddel for tekniske stoffer, f eks Nik wax) så skal den tåle det ganske godt.

Reimpregner etter hver 3-5 vask.

Selv foretrekker jeg Nixvask, både vaskemiddel og Impregnering(den som vaskes inn)



Anonymous poster hash: 7d9f7...a31
Skrevet

 

Vask den med vaskemiddel uten enzym og blekemiddel(Milo eller vaskemiddel for tekniske stoffer, f eks Nik wax) så skal den tåle det ganske godt.

Reimpregner etter hver 3-5 vask.

Selv foretrekker jeg Nixvask, både vaskemiddel og Impregnering(den som vaskes inn)

 

Anonymous poster hash: 7d9f7...a31

Hvor kjøper du nixvask?

Takk for svar.

 

 

Anonymous poster hash: 9223c...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...