Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Litt sjokkert over hvor dyrt det var. Min lille rotte på 5 mnd har hatt en del anfall i det siste. Dyrlege tok ingen tester av hensyn til dyret for hun trodde ikke servant nødvendig. Ingenting utstyr ble brukt. Mener det er epilepsi. Vi var der inne 5 minutter og fikk beskjed om å gå hjem og registrere hvert anfall, hvor lenge de varer og hvor lang tid til hun er seg selv. Så skulle vi komme tilbake og vurdere (eksperimentell) behandling med medisin. Betalte 1000 kr. For noe de kunne sagt på telefonen Anonymous poster hash: 5ab94...173
Mumua Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Noen dyrleger koster mer enn andre, men det er generelt veldig dyrt. Jeg har forsikring, men bruker fort 5000,- i året på årlig vaksine, fjerning av tannstein, flått og markkurer. Har katt vel og merke. Sjekk om det finnes billigere veterinær du kan dra til. Helsesjekk for mine puser koster rundt 500 kr pr katt, men gjerne mer om det er akutt eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg går til dyrlege hvert år med katten min, betaler alltid under det for sjekk, vaksine, ormekur og tannrens. 1000 kroner synes jeg var dyrt Anonymous poster hash: 99cf2...0ed
Admin Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Kattepusen min ble bitt i rompa og vi var inn og ute ganske mye i løpet av kort tid, betalte vel 6000 alt i alt! Det er dyrt ja, derfor de pusher på forsikring på alle som har mulighet, men er jo egenandel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå