Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Datteren min på 7 har oppdaget et spill som heter momio der hun kan legge til venner og ha kontakt med de. Lager en profil der de pynter en dokke eller noe.. hun ble vist dette av nabojenta og har nå lagt til et par jenter i klassen. Så en dag hadde "en ny jente" lagt henne til. "Jeg vet ikke hvem det er men hun har snakket til meg" sier hun.. er visst chat der eller noe.. jeg tok en alvorsprat om at hun ikke vet at det er en jente og at hun ikke har lov å legge til folk hun ikke kjenner. Det kan være en mann som lyger osv.. fortalte det kunne være farlig.. trodde hun forsto greia men her en dag kom hun og fortalte at nabojenta var blitt venn med den EKTE martinius fra Markus og martinius og det var HELT sant,. Dette liker jeg ikke altså. Jeg sa at selvfølgelig er det ikke han og at dette er farlig. Hvem gir seg ut for å være martinius for å snakke med 8 år gamle jenter liksom.. jeg kjenner jeg er sterkt imot dette spillet. Er jo perfekt sted for overgripere å finne seg et offer. Facebook for barn liksom (stort sett jenter regner jeg med)... hva skal jeg gjøre? Slette spillet og si fra til andre foreldre hva jeg syns om det? Minne de på at det ikke er trygt? Anonymous poster hash: f175e...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå