Gå til innhold

Gren med LED-lys, er det kun julepynt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan den stå fremme året rundt?

Hva synes dere?

 

Anonymous poster hash: 26e53...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du synes det er fint så kan du selvfølgelig ha det fremme.

 

Anonymous poster hash: df33e...410

Skrevet

Sånn gren ned LED lys som er formet som et tre kan stå ute hele tiden.

Det vurderer jeg selv da jeg gjerne vil ha noe fint ute som ikke trengs vannes :)

Skrevet

Naboens har stått fremme hele året hvertfall. Elt ok det😊

 

Anonymous poster hash: 99435...f4f

Skrevet

Naboens har stått fremme hele året hvertfall. Elt ok det😊

 

Anonymous poster hash: 99435...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...