Gå til innhold

kollega som er helt kald mot meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fortalte at jeg var gravid valgte hun å ikke snakke mere til meg på jobb, kun hvis det var jobbrelatert. Vi hadde et godt forhold både på jobb og privat,jobbet sammen i 9 år.

Jeg fortalte en annen kollega som skulle slutte at vi kanskje skulle ha et 3.barn, hun hadde spurt meg flere ganger om jeg ønsket flere barn. Dette hadde da hun sagt videre til til hun andre.

Dette beklaget jeg veldig til kollegaen min, dreit meg ut der og det mener jeg. Hun ble nok veldig skuffet over at jeg hadde sagt det til hun andre, men tenkte ikke mere på det. Hun pratet ikke mer med meg utover våren. Så blir hun sykmeldt pga operasjon i ryggen og hun mener at jeg skulle tatt hensyn til hun siden hun skulle opereres, for da kunne ikke hun bruke rehabiliteringen som hun trengte fullt ut, for hun mente at hun ble tvunget ut i jobb for tidlig.

Vel, babyen er født, ikke hørt noe fra hun. Jeg har sendt et par sms for å høre om hvordan det går mtp ryggen, får bare korte svar tilbake.

Var på julebord med de på fredag og fikk en veldig kald klem og hun pratet knapt med meg for hele kvelden. Jeg prøvde å føre en samtale,spørre litt hvordan det går osv...men nei...

Gruer meg til jeg skal tilbake til jobb etter permisjonen, heldigvis lenge til. Lurer på om jeg skal finne meg en ny jobb, for orker ikke å ha det sånn på jobb. Vi er så få og så går ikkean å "gjemme" seg, vi jobber tett alle sammen.

Måtte bare få ut litt frustrasjob.

Anonymous poster hash: 570b3...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har du skrevet om før har du ikke?

Blås en lang mars i henne. Ærlig talt, sånne egosentriske dramaqueens trenger man ikke kaste bort kalorier på altså. Ikke tenk med på det, gå tilbake på jobb og lat som ingenting, vær hyggelig, smil, småprat, så får du se hvor lenge hun gidder fortsette når hun ikke får respons. 

Hun vil vel at du skal ligge langflat og trygle om pent vær, men det skal hun se langt etter altså. Du skal ikke krype for den dama!

Anonymous poster hash: 94796...0fa
Skrevet

Enig med hun over! Hun oppfører seg ekstremt barnslig, og virker utrolig egosentrert :-( Blås i henne, og vær utadvendt og hyggelig ellers på jobb ;-)

Skrevet

Dette har du skrevet om før har du ikke?

Blås en lang mars i henne. Ærlig talt, sånne egosentriske dramaqueens trenger man ikke kaste bort kalorier på altså. Ikke tenk med på det, gå tilbake på jobb og lat som ingenting, vær hyggelig, smil, småprat, så får du se hvor lenge hun gidder fortsette når hun ikke får respons.

Hun vil vel at du skal ligge langflat og trygle om pent vær, men det skal hun se langt etter altså. Du skal ikke krype for den dama!

Anonymous poster hash: 94796...0fa

Ja,stemmer, skrev om hun i vinter/våres. Tenkte hun kanskje ville være hyggelig og prate med meg på julebordet, men nei. Hatt to dager der jeg har tenkt mye på det, men skal prøve å ikke ofre hun en tanke. Skal kose meg med babyen min som tydligvis "ødela" vennskapet vårt. Men heller den nydelige jenta mi enn en sånn venn.

Takk for svar dere.

hi

Skrevet

Spør henne hva problemet er da!!

Anonymous poster hash: 60a08...b25

Skrevet

Aaah, husker den forrige tråden din.

Vet du, andre menneskers reaksjon eller følelser kan man verken kontrollere eller styre. Du har ikke gjort noe galt. Du må nesten for din egen skyld bare la det passere.

Skrevet

Konfronter henne med det, og se hvordan hun reagerer. Det er jo helt tydelig at hun avviser deg- veldig misunnelig virker det som. Flaut!

Anonymous poster hash: ead7b...5cc

Skrevet

Mulig hun sliter med å få barn selv?

Vet ikke jeg, første jeg tenkte på..

Men gi blaffen og lev livet ditt, ikke la sånt gå inn på deg. Snakk med henne og spør henne heller hva som er greia hennes. Si du har følt at hun har blitt veldig kald ovenfor deg etter du fortalte om graviditeten. For alt du vet kan det hende hun sliter med andre ting enn deg og ditt.

Anonymous poster hash: a7329...85f

Skrevet

Hater å konfrontere folk, hater konflikter, så er ikke flink til å ta ting opp, dessverre. Er feig sånn sett.

Hun har selv sagt at det holder med de 2 barna hun har og hun er over 40 år så trur ikke det går på barneønske heller, men man kan jo aldri vite selvsagt.

Skal ikke på jobb før etter sommeren neste år, men skal jo innom på besøk på jobben, men tviler på at jeg tar det opp da. Hun er visst sur og ikke så hyggelig mot de vikarene vi har nå heller, så er visst litt dårlig stemning på jobb.

Men takk igjen for svar dere☺

Hi

Skrevet

Ja,stemmer, skrev om hun i vinter/våres. Tenkte hun kanskje ville være hyggelig og prate med meg på julebordet, men nei. Hatt to dager der jeg har tenkt mye på det, men skal prøve å ikke ofre hun en tanke. Skal kose meg med babyen min som tydligvis "ødela" vennskapet vårt. Men heller den nydelige jenta mi enn en sånn venn.

Takk for svar dere.

hi

Henne. Du skrev om henne. Gud bedre. 

Anonymous poster hash: df78f...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...