Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Skulle vært halvveis i graviditeten til jul og hadde funnet en gravidkjole på Zalando som jeg tenkte å bruke på julaften. De hadde ikke min størrelse inne, og jeg merket av at de skulle sende meg mail når de fikk den inn igjen. Fin gravidkjole. Så kom mailen idag, men jeg er ikke gravid lenger og hadde helt glemt kjolen og prøver å komme over at vi ikke får baby til våren. Etter at jeg mistet, har det stadig kommet ubehagelige påminnelser i form av nyhetsbrev uke for uke, babykort, reklamen på nettsidene jeg er inne på viser vogner og babyutstyr osv. Jeg får bare ikke fred! Blir minnet på det hver gang jeg er på nettet. :-( Blir så trist! Anonymous poster hash: 45cbe...8e2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Vil bare gi deg en klem😔Du kan ikke melde deg ut av de sidene du får mail fra?skjønner godt at det er trist å bli påminnet dette ofte....😔 Anonymous poster hash: a8612...f0b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg hadde det sånn jeg også. Mistet i uke 13. Er vondt. Men er gravid igjen nå. Ikke mist motet. Klemmer til deg Anonymous poster hash: 14d2f...6e4
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Skulle vært halvveis i graviditeten til jul og hadde funnet en gravidkjole på Zalando som jeg tenkte å bruke på julaften. De hadde ikke min størrelse inne, og jeg merket av at de skulle sende meg mail når de fikk den inn igjen. Fin gravidkjole. Så kom mailen idag, men jeg er ikke gravid lenger og hadde helt glemt kjolen og prøver å komme over at vi ikke får baby til våren. Etter at jeg mistet, har det stadig kommet ubehagelige påminnelser i form av nyhetsbrev uke for uke, babykort, reklamen på nettsidene jeg er inne på viser vogner og babyutstyr osv. Jeg får bare ikke fred! Blir minnet på det hver gang jeg er på nettet. :-( Blir så trist! Anonymous poster hash: 45cbe...8e2 ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: b5262...777
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Jeg har selv mistet halvveis i svangerskapet. Nr 1, tillat deg å sørge. Nr 2 send Mail til babyverden om at de stopper å sende deg nyhetsbrev osv. Gjort det selv slik at du blir avregistrert. Ikke noe moro å få Mail hver uke i graviditeten. Etter graviditeten får du Mail hver uke om barnet du ikke fikk. Ett enkelt klikk kan løse dette. Sender deg ellers en stor klem. Det er vondt det første året men tid leger faktisk sår selv om arrene er der. Anonymous poster hash: 5696c...583
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Klem til deg. Høres hjerteskjærende ut! Men behold den til du blir gravid på nytt. For det skjer sikker, og du kommer til å bli mamma.Og da har du en kjempefin kjole klar til magen blir stor. Anonymous poster hash: a36a8...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå