Gå til innhold

Ligge i skje = ereksjon = forventinger om sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si du og mannen eller kjæresten din ligger på senga eller i sofaen i skjestillingen. Du kjenner ereksjonen hans presser i mot deg. Han gjør ikke noe mer, men han forventer vel helt klart eller håper det skal bli sex av det? Gjør du bevegelser med rumpa for å invitere til sex?

Anonymous poster hash: 267d1...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss si du og mannen eller kjæresten din ligger på senga eller i sofaen i skjestillingen. Du kjenner ereksjonen hans presser i mot deg. Han gjør ikke noe mer, men han forventer vel helt klart eller håper det skal bli sex av det? Gjør du bevegelser med rumpa for å invitere til sex?

Noen ganger, noen ganger ikke. Kommer an på om jeg har lyst.

Anonymous poster hash: f329d...c92

Skrevet

ja alltid😊 elsker sex

Anonymous poster hash: cf080...422

Skrevet

Ikke alltid menn har lyst på sex, bare fordi de har ereksjon. 

Anonymous poster hash: d62a2...e0f
Skrevet

ja alltid elsker sex

Anonymous poster hash: cf080...422

Jeg også :)

Men jeg er også enig med en over, menn trenger ikke forvente sex i den situasjonen, men det er ofte kort vei fra en "ufrivillig" ereksjon til lysten til å gå videre, så med oppmuntring vil nok lysten/forventningen komme.

Anonymous poster hash: c2ce1...d76

Skrevet

Elsker den følelsen. Hvis begge er i humør blir det sex, hvis ikke ler vi litt og fortsetter med det vi skulle.

Skrevet

Ikke alltid menn har lyst på sex, bare fordi de har ereksjon. 

Anonymous poster hash: d62a2...e0f

Eh, hvorfor har han ereksjon om han ikke vil???

Jeg synes det er ekkelt for øvrig. For det får meg til å føle meg anklaget hvis jeg ikke vil ha sex. På en måte som om jeg presses til å skulle ville ha sex med han. 

Anonymous poster hash: 4d3e2...e4c

Skrevet

Min får ofte ereksjon uten å ville ha- eller begynne å hinte om sex.

Anonymous poster hash: c8033...956

Skrevet

Her er det forventning og et helvetes mas om sex døgnet rundt! Hater det!

Anonymous poster hash: 39ae7...c82
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt for øvrig. For det får meg til å føle meg anklaget hvis jeg ikke vil ha sex. På en måte som om jeg presses til å skulle ville ha sex med han.

Er du 12 år gammel?

Du virker veldig, veldig, veldig ung og kunnskapsløs.

Anonymous poster hash: 5590f...5d3

Skrevet

Høres ut som om dere har et usunt forhold.

Anonymous poster hash: 231d6...e94

Skrevet

Er du 12 år gammel?

Du virker veldig, veldig, veldig ung og kunnskapsløs.

Eh, nei. Fordi jeg ikke blir kåt av at han er det? Det skal faktisk mer enn at han er stiv for at jeg skal bli kåt. Er en grunn til at jeg ikke orker med menn for tiden.

Skrevet

Eh, nei. Fordi jeg ikke blir kåt av at han er det? Det skal faktisk mer enn at han er stiv for at jeg skal bli kåt. Er en grunn til at jeg ikke orker med menn for tiden.

Fordi du ikke vet at en mann kan få ereksjon uten å være kåt. 

Menn? Så du står i med flere, selv om du ikke har lyst? Sært.

Anonymous poster hash: 231d6...e94

Skrevet

Nei.

Fordi du ikke skjønner at en ereksjon ikke må bety at mannen er kåt. Derfor.

Skrevet

Er du alltid kåt når fu er våt nedentil?

Anonymous poster hash: e11fa...eb5

Skrevet

Min Mann får ofte ereksjon når vi koser. Noen ganger blir det sex, andre ikke. Aldri boe mas.

Anonymous poster hash: 22f97...fc9

Skrevet

Eh, hvorfor har han ereksjon om han ikke vil??? Jeg synes det er ekkelt for øvrig. For det får meg til å føle meg anklaget hvis jeg ikke vil ha sex. På en måte som om jeg presses til å skulle ville ha sex med han.  Anonymous poster hash: 4d3e2...e4c

Du må være en av de mest kunskapsløse menneskene på denne jord

menn kan få ereksjon uten å være kåte, det kan skje ufrivillig eller frivillig, men trenger ikke bety at de er kåte.

I noen tilfeller er det for å få byttet ut "surt" og oksygen fattig blod i penis, andre ganger fordi en er trøtt, og menns penis kan bli erigert i sovende tilstand uten at det er våte drømmer å snakke om. Menn kan få stiv penis fordi det er varmt, eller noen kommer borti (spooner) fordi i realiteten er vi dyr og sånn er menn koblet fra steinalderen. Menn kan også bli stive av skrekk og når menn dør hender det at menn får erigert penis.

Anonymous poster hash: a3c59...3fb

Skrevet

Mannen min får alltid ereksjon når vi ligger i skje. Skjer om jeg legger meg inntil når han sover også. Han liker følelsen av litt kåthet, uten at han må ha sex, så noen ganger vil han ta det videre og andre ganger jeg, men oftest blir vi bare liggende.

For meg er det naturlig å snakke om alt sånn, så for mange år siden hadde vi samtalen om akkurat det 😉

Anonymous poster hash: 67908...8a0

Skrevet

Kommer an på om jeg har lyst.

Forøvrig forventer ikke mannen sex automatisk hver gang han får ereksjon.

Anonymous poster hash: c1fb2...336

Skrevet

Mitt klare inntrykk er at menn som ligger i skje og da får pikken trykt inntil rumpa på kjæresten naturligvis får tenning og ereksjon av det (og lyst på sex). Noe annet tror jeg er naturstridig og symptom på at noe er feil med han. Men det gir han naturligvis ingen rett til å presse seg på om det ikke er gjensidig! 

Skrevet

Ja, sånn var min eks i alle fall. Jeg kunne nesten ikke gi han en klem, da trodde han at det ble sex. Fyyyy så lei jeg var!!!

Anonymous poster hash: 0de06...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...