Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ive?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en liten jente?:)



Anonymous poster hash: 0ca5c...7ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel vært usikker på om det var gutt eller jente. Har aldri hørt navnet før, og det nærmeste jeg kjenner til er Ove, som er guttenavn...



Anonymous poster hash: 87f3b...2c8
Skrevet

Nei, for rart, for sært. Sære navn betyr som regel white trash. Ikke plasser deg og barnet i den kategorien. Det er det folk vil tenke når de hører navnet.



Anonymous poster hash: 372db...f46
Skrevet

Kjenner en Ive. Synes det er et klassisk og pent navn. Et mer vanlig navn i resten av Europa tror jeg.

 

White trash? Seriøst? Det som er white trash er å tilegne andre mennesker slike betegnelser utifra et navn. Mennesker med litt mer klasse og som er sikre på seg selv og sine gjør ikke sånt. Til opplysning. 😘

Skrevet

Kjenner en veldig søt Ive, så jeg synes det er fint.

Skrevet

Heller Evy 🖒

 

Anonymous poster hash: a6aed...68a

Skrevet

Hadde jeg sett navnet på klasselisten til et av mine barn ville jeg spurt om det var gutt eller jente.... Det er nok til at jeg ikke ville valgt det.

 

Det er jo ikke stygt, men ikke pent heller.



Anonymous poster hash: 60596...0e7
Skrevet

Hva med Live istedet, det er veldig likt og alle vil skjønne at det er jente.



Anonymous poster hash: 87f3b...2c8
Skrevet

Jeg ville heller ikke valgt et navn en ikke skjønner om er jente eller gutt.



Anonymous poster hash: 123cc...e83
Skrevet

Ive har jeg aldri hørt, men syns det var fint. Trodde det var et guttenavn da jeg såg overskriften da, men det er kanskje fordi det ligner på Iver, Ove osv.

Skrevet

Fint ☺ kjenner en gutt som heter Ivo å synes det er så fint 😊

 

Anonymous poster hash: af3ac...760

Skrevet

Fint navn på gutt, ikke jente. Men finnes jo flere navn som er unisex da selv om det er litt rart. Ive er uansett et fint navn og hvis du absolutt vil ha det til din jente så vil jeg foreslå at du også velger et andre fornavn som identifiserer henne som jente, f eks Ive Mathilde eller noe 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...