Gå til innhold

Middag og diarè...


Anbefalte innlegg

Skrevet

3åringen her har fått diarè og i den forbindelse lurer jeg på om dere har noen tips til middag som han kan prøve og spise og ikke gjør magen verre?? Kun spist marie kjeks og drukket doven cola i hele dag..

 

Anonymous poster hash: a7f26...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling og ris

 

Anonymous poster hash: 12c38...50e

Skrevet

Ris og skinke

 

Eller bare la han få ristet brød med smør og sukker på, det er ikke sikkert han trenger middag i dag. Rister du brødet blir det lettere å fordøye.



Anonymous poster hash: 96f2e...8e1
Skrevet

Kokt ris, gulrøtter og blåbær binder magen. (trenger ikke spises sammen da, det blir litt rart).

 

Ellers, alt av flatbrød, knekkebrød, ristet brød gjør også nytten

 

Anonymous poster hash: e9684...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...