Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 3åringen her har fått diarè og i den forbindelse lurer jeg på om dere har noen tips til middag som han kan prøve og spise og ikke gjør magen verre?? Kun spist marie kjeks og drukket doven cola i hele dag.. Anonymous poster hash: a7f26...1b1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Kylling og ris Anonymous poster hash: 12c38...50e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Ris og skinke Eller bare la han få ristet brød med smør og sukker på, det er ikke sikkert han trenger middag i dag. Rister du brødet blir det lettere å fordøye. Anonymous poster hash: 96f2e...8e1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Kokt ris, gulrøtter og blåbær binder magen. (trenger ikke spises sammen da, det blir litt rart). Ellers, alt av flatbrød, knekkebrød, ristet brød gjør også nytten Anonymous poster hash: e9684...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå