Gå til innhold

hjelp til gravidbukser...


Anbefalte innlegg

Skrevet

føler at gravidbuksene deler meg opp på ett vis, den delen som skal over magen er slakk, mens selve buksa sitter bra, men da ender jeg opp med å se ut som jeg har DE sidehåndtakene! 


Noen som har tips til BRA gravidbukser med godt hold? 



er ikke mer enn halveis på vei så er ikke såå stor enda.. 



Anonymous poster hash: 417b5...6ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er slå glad jeg var gravid i vår-/sommertidene. Jeg fant ingen gravidbukser som satt fint eller som var behagelige. Brukte kun kjoler etter at magen vokste ut av de vanlig buksene.

 

Jeg satt bare en hårstrikk i bukseknappen på mine vanlige bukser når jeg enda ikke var "så stor" :)

 

Anonymous poster hash: c0dbb...c85

Skrevet

ja, så bra for deg :-) 
 



Anonymous poster hash: 417b5...6ac
Skrevet

INGEN gravidbukser satt ok syntes jeg.

Den ene olabuksa til H&M kunne til nøds gå. Den med bootcut. Men nå skal det sies at jeg ikke gadd kjøpe dyre bukser. Skulle bare bruke de i 4/5 måneder.

 

Anonymous poster hash: 0da73...45c

Skrevet

Samme her...

Men jeg har lagt på meg "kun" på ❤️LOVEHANDELS❤️.....

 

Anonymous poster hash: 35ac2...fc1

Skrevet

noe skal man slite med :P 



Anonymous poster hash: 417b5...6ac
Skrevet

H&m superstrech buksene👌🏻

 

Anonymous poster hash: e3fea...b31

Skrevet

H&m superstrech buksene👌🏻

 

Anonymous poster hash: e3fea...b31

Denne hiver jeg meg på og. Fantastisk gode bukser.

 

Anonymous poster hash: 334a0...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...