Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei Er nå gravid med mitt tredje barn. Førstemann ble forløst med hastesnitt etter en fødsel som ikke gikk som den skulle. Andremann ble forløst med planlagt snitt da han ikke kom til termin og var større enn førstemann( kunne ikke sette meg igang pga første snittet.) Jeg skal nå ha et tredje keisersnitt om noen måneder og har dessverre lest for mye skremselspropaganda på nettet. Som i: Dette kan skje deg altså: Revnet livmor, død for både mor og barn: fød vaginalt!! Nå har ikke jeg det valget.. Får ikke lov til å føde på vanlig måte. Så nå er jeg livredd for å gjøre barna mine morløse. :-| Men er det noen som har erfaringer med 3 keisersnitt? Tar de snittet før termin for å unngå økt belastning på livmoren? ( Jeg får store barn) Får man ekstra oppfølging de siste månedene? Anonymous poster hash: 4e7a6...05f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Samme her Må ta mitt 3 om noen mnd Anonymous poster hash: ec7bd...cdf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Faren er større for livmorruptur om du føder vaginalt etter to snitt enn om du har ditt tredje snitt. Planlagt sectio er veldig trygt!! Lykke til med tredjemann-har tre selv-superkos! Anonymous poster hash: cdb57...057
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Det kommer til å gå kjempebra😊 Det er farligere å føde vaginalt når du har hatt to snitt fra før. Du burde dog dra til føden snarest mulig om du får rier før det planlagte keisersnittet. Riene kan være farlig og legene vil følge med på det hvis det skjer. Jeg hadde mitt 3 keisersnitt på 4 år nå nylig. Det gikk kjempebra. Litt mer smerter etterpå men det gikk fort over 😊 lykke til 😊😊 Anonymous poster hash: cf552...da8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 HI her. Tusen takk for svar! Litt beroliget nå:-) Forhåpentligvis får jeg ingen rier. Kroppen min har ikke helt skjønt det her med å starte fødselen på egenhånd tror jeg.. :-| Men lurer på om jeg skal be om snitt èn uke før termin. Gikk 12 dager over med første og 5 dager over med andre. Begge var så store at de strengt tatt ikke trengte den ekstra voksetiden. Anonymous poster hash: 4e7a6...05f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 HI her. Tusen takk for svar! Litt beroliget nå:-) Forhåpentligvis får jeg ingen rier. Kroppen min har ikke helt skjønt det her med å starte fødselen på egenhånd tror jeg.. :-| Men lurer på om jeg skal be om snitt èn uke før termin. Gikk 12 dager over med første og 5 dager over med andre. Begge var så store at de strengt tatt ikke trengte den ekstra voksetiden. Anonymous poster hash: 4e7a6...05f Snakk med legen Anonymous poster hash: ec7bd...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå