Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Har et barn på 1,5 år som er så fryktelig tett og forkjøla. Vet jo at det er normalt. Men nå har det vært tykk grønn snørr og hoste i flere uker i strekk. Ringte legen for å forhøre meg ang. hoste forrige uke siden hosten har sitti så mange uker (4 uker snart). De ba meg avvente siden han ikke har feber. Men i går kveld/natt har han hatt flere pustestopp i tillegg. Han er virkelig tett. Men er det noe man kan gjøre med det? Skyller med masse saltvann og bruker otribaby. Ingen hjelp. Allmenntilstanden er ok men bærer selvfølgelig preg av dårlig søvn. Anonymous poster hash: bd6de...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Uansett lege før dette forumet.... Anonymous poster hash: 0f819...ff5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Men som du ser så har jeg snakket med de. De ba meg avvente pga. Han ikke har feber. Så da ville jeg gjerne høre andres erfaringer! Men kommer nok til å ringe igjen når de åpner. Men føler at det kun er feber som er avgjørende for helsehjelp. Anonymous poster hash: bd6de...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Pustestopp? Ring legen når det åpner. En av mine hadde noe lignende på samme alder. Viste seg å være mykoplasma. Ble raskt frisk etter å ha fått antibiotika. Anonymous poster hash: 0d773...a22
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Hadde barnet ditt feber og dårlig allmenntilstand? Ja hører han trekker pusten å så tar det en del sekunder før han puster ut igjen. Min eldste hadde også det men det var pga. kjempestore mandler. Han har har "bare" mellomstore. Ja skal ringe de igjen. Takk for at du delte din erfaring. Anonymous poster hash: bd6de...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Er barnet tett i lungene eller nesa? Mine hadde barneastma, da var de helt tette i lungene ved hver antydning til forkjølelse. Hadde aldri feber. Begynte med medisiner, og livet ble et annet. Anonymous poster hash: 9a720...38f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Hadde barnet ditt feber og dårlig allmenntilstand? Ja hører han trekker pusten å så tar det en del sekunder før han puster ut igjen. Min eldste hadde også det men det var pga. kjempestore mandler. Han har har "bare" mellomstore. Ja skal ringe de igjen. Takk for at du delte din erfaring. Anonymous poster hash: bd6de...1f6 Ja, han hadde feber, men tror ikke den var så høy. Husker ikke helt (fem år siden). Han hadde definitivt nedsatt allmenntilstand. Jeg hadde uansett ringt. Stakkars lille kroppen! Kan jo ikke ha det slik i en evighet. Riktig god bedring! Anonymous poster hash: 0d773...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå