Gå til innhold

Bilbane i julegave


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om småen skal få bilbane i julegave. Noen som har erfaring med Flexi- Track vs en "vanlig" elektrisk bilbane?

 

Anonymous poster hash: ce615...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble flexi-track brukt én gang. 5-åringen syntes det var kjedelig for det er ikke noe å gjøre med det, bare sitte å se på at bilen kjører. Den vanlige bilbanen ble han bare frustrert over for bilen hoppet av hele tiden, så den har vi pakket bort i kjelleren til han blir større og forhåpentligvis har bedre forutsetninger for å få det til.

 

Så det er egentlig togbanen som fortsatt er det store her i huset. ;)



Anonymous poster hash: c368a...3e8
Skrevet

Minsten her, på 4 1/2 år, ELSKER flexi-trax!

 

Nå har han ikke hverken den eller bilbane hjemme, men begge deler hos Tante, som han er mye hos.

Den vanlige bilbanen vil han gjerne kjøre sammen med noen, så de kan kjøre om kapp.

 

Flexi-trax-banen leker han med alene. Lager de utroligste baner, over stabler med bøker osv, lager "fjelltopper", rundt bordbein osv.

 

Nå skal det sies at Tante har massevis da. 😄 Sist jeg kom dit hadde han knytt fast banen til rekkverket i trappen inne, så bilene kjørte fra 2. og ned til 1.etasje.

Han bruker vanlige småbiler, siden de ikke har de som hørte til lengre. Gammel bane, brukt av alle som har vært innom i årenes løp.

Solide saker som får fantasien i sving! 👍

 

Anonymous poster hash: ea0ec...1ef

Skrevet

Minsten her, på 4 1/2 år, ELSKER flexi-trax!

Nå har han ikke hverken den eller bilbane hjemme, men begge deler hos Tante, som han er mye hos.

Den vanlige bilbanen vil han gjerne kjøre sammen med noen, så de kan kjøre om kapp.

Flexi-trax-banen leker han med alene. Lager de utroligste baner, over stabler med bøker osv, lager "fjelltopper", rundt bordbein osv.

Nå skal det sies at Tante har massevis da. Sist jeg kom dit hadde han knytt fast banen til rekkverket i trappen inne, så bilene kjørte fra 2. og ned til 1.etasje.

Han bruker vanlige småbiler, siden de ikke har de som hørte til lengre. Gammel bane, brukt av alle som har vært innom i årenes løp.

Solide saker som får fantasien i sving! Anonymous poster hash: ea0ec...1ef

Fungerer det sånn at barnet dytter bilen rundt selv, eller er det elektrisk?

 

 

Anonymous poster hash: ce615...1dc

Skrevet

Bilene er med batteri. (Bilene kan man få kjøpt med og uten fjernkontroll.)

 

Strømmen sitter da i bilen og ikke i banen, slik at man også kan kjøre med vanlige småbiler på den om man vil det. 👍👍

 

Anonymous poster hash: ea0ec...1ef

Skrevet

Flexi Trax ble gøy da bane nr.2 kom i hus.

En vane var litt lite, men med to og flere biler kunne han bygge så mye mer og leker da lenge av gangen.

Skrevet

Takk for svar alle sammen

 

Anonymous poster hash: ce615...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...