Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Venter første snart, og begynner å stresse med bilsete til den nye verdensborgeren. Vi har v70 og vurdere maxi cosi cabriofix med isofixfester. Noen erfaringer? Har hørt noen si at barnet vipper forover med hodet pga for skrå vinkel i baksetet. Vi er ca 180 begge to, og lurer også på hvor trangt det evt blir. Andre seter dere var fornøyd med? Anonymous poster hash: 2cdab...b02
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Vi har xc90 og cabriofix fungerer fint i den! Tror ikke det skal være noe problem i v70 heller da?!? Plass er det nok av til det første babysetet. Saken er helt en annen når dere skal bytte til sete nr.2. Da snakker vi dårlig plass 😬 Men det finner dere sikkert ut av når den tid kommer! Dra i en butikk og prøv ulike seter, så ser dere hvilket som passer best i bilen og hvilket dere syns ser best ut for baby. Vi er ihvertfall veldig fornøyd med cabriofix 👍🏻 Anonymous poster hash: 5842b...6d5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Vi har hatt 3 barn i maxicosi cabriofix i V70, og har aldri lagt merke til at hodet vipper fremover. Så vi har vært veldig fornøyde med det setet i den bilen. Anonymous poster hash: 3c0e3...d88
Hannepålandet Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Vi hadde maxi cozi og cybex sirona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå