Gå til innhold

Hvor mye gir dere i gave til tantebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å gi ca 400 til bursdag, men 300 til jul

Anonymous poster hash: cce2d...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500,-, men har bare to

Anonymous poster hash: d4354...179

Skrevet

Siden jeg har tre barn som får gave, og de har ett, føler jeg at jeg må gi 400 kr til den ene for på en måte å veie opp litt... 

Anonymous poster hash: 91242...57c
Skrevet

Har seks tantebarn. De får for 1,000kr hver.

Anonymous poster hash: 7e29e...417

Skrevet

Vi gir mellom 800-1000. Jeg har bare ei jeg er tante til

Skrevet

300

Har 8 tantebarn

Anonymous poster hash: 57744...c76

Skrevet

Rundt 500 kr. Har 4 tantebarn og alle er under 5 år. Tenker det holder i massevis ☺

Anonymous poster hash: 4fed0...c65

Skrevet

Ca 3-400 kr pr stk. Har 6 tantebarn.

Anonymous poster hash: e0373...7a7

Skrevet

Handler ofte veldig fine ting på salg så det blir ofte ikke så dyrt. En av nevøen mine ønsket seg ett år en bestemt Lego eske fant den på opphørssalg i en butikk til 50 kr kostet egentlig nesten 600 kr så så vi begge var veldig fornøyde med den gaven.

Vil heller ha en gjennomtenkt gave enn noe til en pris bare for at det skal være en vis sum.

Anonymous poster hash: d706f...3e6

Skrevet

Alt fra 100-300. Skjønner ikke dere som har råd til 1000+ kr..

Julen er så dyr, det er mange å kjøpe til (jeg er alenemor) og jeg er like blakk hver januar. Enda jeg leter etter tilbud og sparer opp det jeg kan i forveien.

Anonymous poster hash: c4fc7...663
Skrevet

Ca 300

Anonymous poster hash: a1011...71c

Skrevet

Alt fra 100-300. Skjønner ikke dere som har råd til 1000+ kr..

Julen er så dyr, det er mange å kjøpe til (jeg er alenemor) og jeg er like blakk hver januar. Enda jeg leter etter tilbud og sparer opp det jeg kan i forveien.

Anonymous poster hash: c4fc7...663

Nå tjener jeg 400.000 i året og har ikke råd til 1000 kr til hvert tantebarn, men det er ikke vanskelig å skjønne at noen har det.

Du skjønner vel også at f.eks naboen her, hvor mannen tjener rundt 1,5 mill i året og kona rundt 600.000 i året, og de bor i en arvet bolig som de har under 500.000 i oppussingsgjeld på har råd til det. 

Man gir etter evne, og folk har forskjellig økonomi, det er jeg helt sikker på at du forstår ;)

Anonymous poster hash: 57744...c76

Skrevet

3-400 pr stk, har 6 nieser / nevøre.

Anonymous poster hash: 391ec...6c2
Skrevet

Siden jeg har tre barn som får gave, og de har ett, føler jeg at jeg må gi 400 kr til den ene for på en måte å veie opp litt... 

Anonymous poster hash: 91242...57c

Ikke gjør det, i alle fall ikke bare fordi du føler du må. Vi har enebarn selv, og de får som regel mer enn nok.

Anonymous poster hash: 2172c...ef3

Skrevet

500kr. Men jeg har bare to tantebarn. Min bror vil aldri få barn så foreløpig har vi bare mannens søster som har barn. Mannens andre søster får nok barn etterhvert men ikke så mange at vi ikke har råd til 500kr. Hadde jeg hatt 6 tanteunger pluss hadde det vært annerledes.

Anonymous poster hash: d7176...811

Skrevet

Har bare to tantebarn, min søsters 1-åring og mannens søster har en 16-åring. Verdien på gavene til 1-åringen er på 800,- men har betalt ca 450,- for de. Tenåringen får antagelig klær eller 500,-

Anonymous poster hash: 97ef4...83e

Skrevet

5-700. Men nå har vi bare 2 stk, hadde begrenset det hvis det var flere 😊

Anonymous poster hash: 1d60b...3ed

Skrevet

Fatter ikke dere spm har råd til 1000 kr?? Hvor mye bruker dere på gaver totalt?

Jeg kjøper for 250-300, mer enn nok synes jeg😊

Anonymous poster hash: 74c59...efe

Skrevet

Mens jeg var gift ennå ga vi for rundt 3-500, men nå er jeg alene med økonomi på styr så håper jeg kan hoste opp noe til en hundrings til hver. 😓

Anonymous poster hash: 48bc5...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...