Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Før svangerskapet så spiste jeg 3-4 måltider og det var nok. Nå romler seriøst magen etter 3t siden siste måltid. Trenger vell ikke så ofte mat vell? Blir uggen å uvell om jeg ikke spiser så ender opp med å ta et par knekkebrød eller frukt/ yoghurt. Trodde ikke det skulle være så ille så tidlig. Er kun i uke 7 Anonymous poster hash: e39a9...3cb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Kjenner meg veldig igjen, er nok en grunn til at mange går opp en del kilo i forbindelse med svangerskap. For min del måtte jeg sørge for et noenlunde stabilt blodsukker for å unngå kvalme også. Du er flink hvis du klarer å holde deg til så sunne og moderate mengder i mellommåltidene da 👍 Anonymous poster hash: d29bf...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå