Gå til innhold

Sulten hele j* tiden..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før svangerskapet så spiste jeg 3-4 måltider og det var nok. Nå romler seriøst magen etter 3t siden siste måltid. Trenger vell ikke så ofte mat vell? Blir uggen å uvell om jeg ikke spiser så ender opp med å ta et par knekkebrød eller frukt/ yoghurt.

 

Trodde ikke det skulle være så ille så tidlig. Er kun i uke 7

 

Anonymous poster hash: e39a9...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen, er nok en grunn til at mange går opp en del kilo i forbindelse med svangerskap.

For min del måtte jeg sørge for et noenlunde stabilt blodsukker for å unngå kvalme også.

Du er flink hvis du klarer å holde deg til så sunne og moderate mengder i mellommåltidene da 👍

 

Anonymous poster hash: d29bf...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...