Gå til innhold

Julegave til bestemor på 90 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme dilemmaet hvert år. Hva kjøper jeg til bestemor som har alt og ikke ønsker seg noe? Har tidligere kjøpt ulltrøye, ullsokker, div julekurver. Nå er hun veldig småspist så julekurv tror jeg vil bli stående urørt. Hva kjører dere til de eldste familiemedlemmene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kartong vin eller noe god drikke 😆 sjokolade hun liker,evt godt pålegg.

Anonymous poster hash: 8e7ed...2dd

Skrevet

Restaurantbesøk

Teaterbiletter

Dabradio

Sherry

Anonymous poster hash: fc12e...2a2

Skrevet

Jeg pleier å gi litt fint ullundertøy. Gjerne noe med litt blonder på. Sparkjøp har et merke som heter Eva som er godt og fint.

Min mormor unner seg ingenting selv, men hun er fryktelig raus mot andre.

Og ei ullundertrøye blir slitt på et år (uten at det hindrer henne i å bruke den..).

Til min ikke så rause farmor pleier jeg å gi en blomst.

Anonymous poster hash: 1499b...b1c

Skrevet

Ta henne med ut på middag :)

Anonymous poster hash: d1920...043
Skrevet

Vi har pleid å gi vin eller konfekt.

Skrevet

Geit. Geit er svaret for alle som ikke ønsker seg noe og likevel vil ha gave.

Skrevet

Abonnement på Familien, eller Se og Hør.

Anonymous poster hash: 450ed...bae
Skrevet

Min farmor på 90 får fotobok med bilder av datteren min samt en del bilder av de to sammen fra de to turene vi har vært nordpå på besøk. Tror hun blir veldig glad for det :) 

Skrevet

Min farmor på 90 får fotobok med bilder av datteren min samt en del bilder av de to sammen fra de to turene vi har vært nordpå på besøk. Tror hun blir veldig glad for det :)

tidligere har jeg forøvrig kjøpt kakefat, blondeduk, bakt småkaker og sendt opp i en fin kakeboks, spa-fotbad, radio og time til fotbehandling :) 

Skrevet

Støtter forslaget med å ta med bestemor ut på middag og litt kvalitetstid med deg :)

Anonymous poster hash: fd75d...461
Skrevet

Oldemor får kalender med bilder av seg selv, oldebarn og annen familie. Der skriver jeg også inn når nærmeste familie har bursdag. Hun får også sjokolade og ferdige middager som jeg fryser i passende porsjoner. Jeg lager også hjemmelaget brunost eller saft til henne. Hun er også en som ikke ønsker seg noen ting, men alikevel vil ha gave. Raus med alle rundt seg, så gave må hun få. Av andre får hun hånd og fotkremer, gavekort til fotpleie som kommer hjem til henne. Varmeflaske,hjemmelagede kjeks, kryssordpenner og blader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...