mirredutt Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Samme dilemmaet hvert år. Hva kjøper jeg til bestemor som har alt og ikke ønsker seg noe? Har tidligere kjøpt ulltrøye, ullsokker, div julekurver. Nå er hun veldig småspist så julekurv tror jeg vil bli stående urørt. Hva kjører dere til de eldste familiemedlemmene?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Kartong vin eller noe god drikke 😆 sjokolade hun liker,evt godt pålegg. Anonymous poster hash: 8e7ed...2dd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Restaurantbesøk Teaterbiletter Dabradio Sherry Anonymous poster hash: fc12e...2a2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Jeg pleier å gi litt fint ullundertøy. Gjerne noe med litt blonder på. Sparkjøp har et merke som heter Eva som er godt og fint. Min mormor unner seg ingenting selv, men hun er fryktelig raus mot andre. Og ei ullundertrøye blir slitt på et år (uten at det hindrer henne i å bruke den..). Til min ikke så rause farmor pleier jeg å gi en blomst. Anonymous poster hash: 1499b...b1c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Denne boken https://www.aschehoug.no/nettbutikk/gaven-aco.html I fjor fikk hun boka til TV-serien "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Den har hun lest mange ganger. Anonymous poster hash: 450ed...bae
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Ta henne med ut på middag Anonymous poster hash: d1920...043
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Vi har pleid å gi vin eller konfekt.
sug lut Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Geit. Geit er svaret for alle som ikke ønsker seg noe og likevel vil ha gave.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Abonnement på Familien, eller Se og Hør. Anonymous poster hash: 450ed...bae
Mumua Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Min farmor på 90 får fotobok med bilder av datteren min samt en del bilder av de to sammen fra de to turene vi har vært nordpå på besøk. Tror hun blir veldig glad for det
Mumua Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Min farmor på 90 får fotobok med bilder av datteren min samt en del bilder av de to sammen fra de to turene vi har vært nordpå på besøk. Tror hun blir veldig glad for det tidligere har jeg forøvrig kjøpt kakefat, blondeduk, bakt småkaker og sendt opp i en fin kakeboks, spa-fotbad, radio og time til fotbehandling
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Støtter forslaget med å ta med bestemor ut på middag og litt kvalitetstid med deg Anonymous poster hash: fd75d...461
SharonNeedles Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Oldemor får kalender med bilder av seg selv, oldebarn og annen familie. Der skriver jeg også inn når nærmeste familie har bursdag. Hun får også sjokolade og ferdige middager som jeg fryser i passende porsjoner. Jeg lager også hjemmelaget brunost eller saft til henne. Hun er også en som ikke ønsker seg noen ting, men alikevel vil ha gave. Raus med alle rundt seg, så gave må hun få. Av andre får hun hånd og fotkremer, gavekort til fotpleie som kommer hjem til henne. Varmeflaske,hjemmelagede kjeks, kryssordpenner og blader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå