Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Vurderer å kutte fullstendig. Drikker ikke ofte i utgangspunktet, men ser ikke noe poeng å drikke i sosiale sammenhenger lenger. Noen som har gjort det samme? Anonymous poster hash: 4fe3c...acc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Gir ikke meg noe heller lenger tar ett par tre glass vin en eller to ganger i året . Har ikke lyst på det lenger . Anonymous poster hash: 74a61...2b9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Sikkert 10-11 år siden jeg sist drakk alkohol. Anonymous poster hash: 5fa77...232
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Gir ikke meg noe heller lenger tar ett par tre glass vin en eller to ganger i året . Har ikke lyst på det lenger . Anonymous poster hash: 74a61...2b9 Samme her altså. Jeg blir trøtt og vinglete- ikke noe å trakte etter det og ikke minst dagen- derpå. Anonymous poster hash: 4fe3c...acc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Sikkert 10-11 år siden jeg sist drakk alkohol. Anonymous poster hash: 5fa77...232 Er det akseptert at du ikke drikker? Anonymous poster hash: 4fe3c...acc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Samme her altså. Jeg blir trøtt og vinglete- ikke noe å trakte etter det og ikke minst dagen- derpå. Anonymous poster hash: 4fe3c...acc Ingen som har sagt noe de gangene jeg har valgt å ikke drikke . Tror de fleste respekterer andre sitt valg Anonymous poster hash: 74a61...2b9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg drikker generelt kun 3-4 per år. Forstår egentlig ikke helt den trangen til vin og alkohol nytelse støtt og stadig både til det ene og andre. Hadde fint klart å gitt det opp helt. Anonymous poster hash: 6b782...e4c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Er det akseptert at du ikke drikker? Anonymous poster hash: 4fe3c...acc Nå er det det, men det var en del "mas" i begynnelsen. Man skal liksom drikke i sosiale lag, det er en del drikkepress altså. Så kommer kommentarer som "jeg aner ikke hva jeg skal gi dere i vertinnegave siden du ikke drikker vin" osv. Etterhvert ble kommentarene "det nytter vel ikke å tilby deg et glass vin" "du skal vel ikke ha noe du" Men nå er det så lenge siden jeg har drukket at ingen sier noe lenger. Anonymous poster hash: 5fa77...232
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Kjenner på de samme følelsene. Var på julebord i helga, og fikk enda en gang bekreftet at jeg føler meg ferdig med alkohol og festing. Ikke sikker på om jeg på noe tidspunkt sier at det er absolutt slutt, men velger bort alkoholen i mange anledninger. Anonymous poster hash: 5fb9b...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå