Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Jeg mottar AAP men har prøvd å bli bedre de siste månedene for å komme meg tilbake i arbeid.... men helsen har forverret seg og jeg har bla vært innlagt og må få mer hjelp nå.. kan saksbehandleren avslutte AAP da hvis jeg ikke blir bedre? Anonymous poster hash: 3c001...c9f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Jeg mottar AAP men har prøvd å bli bedre de siste månedene for å komme meg tilbake i arbeid.... men helsen har forverret seg og jeg har bla vært innlagt og må få mer hjelp nå.. kan saksbehandleren avslutte AAP da hvis jeg ikke blir bedre? Anonymous poster hash: 3c001...c9f Behandling er grunn for å få aap Anonymous poster hash: 0fdf3...d8f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Nei, så lenge du er under utredning eller behandling kan du få aap Anonymous poster hash: 4446d...ad8
meg-og-mine Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Nei det er relativt liten sjanse for så lenge du ikke har brukt opp max stønadsperiode. Er det slik at det blir varig så vil du jo kunne gå over til uføre enten 100% eller 50% alt ettersom sykdomsbildet og varighet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Takk, Jeg var under tiltak men sluttet i behandling så ble jeg mye verre akutt .. nå skal jeg videre i behandling igjen og vi ble enige om å ta tiltaket på nytt igjen når jeg er bedre... jeg kan søke om å få forlenget AAP stod det i tiltaks brevet .. Anonymous poster hash: 3c001...c9f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Takk, Jeg var under tiltak men sluttet i behandling så ble jeg mye verre akutt .. nå skal jeg videre i behandling igjen og vi ble enige om å ta tiltaket på nytt igjen når jeg er bedre... jeg kan søke om å få forlenget AAP stod det i tiltaks brevet .. Anonymous poster hash: 3c001...c9f Du trenger ikke søke i den forstand, du bare snakker med saksbehandleren din så hun/han kan forandre på oppfølgingsplanen din også blir det forlenget automatisk. Jeg hadde aap i 5 år, da ble jeg 100% ufør. Anonymous poster hash: 4446d...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå