Gå til innhold

"Jeg skal dusje".....💦

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåring som sier hun skal dusje, men hver eneste gang hun sier det så hører vi jo at hun bare lar vannet renne i minst et kvarter før hun faktisk går inn i dusjen...hva pokker skjer der inne?jeg har sagt ifra ørten ganger, men det skjer ingenting.....jeg tenker jo mitt nå🙄

Anonymous poster hash: b568a...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun onanerer!!

Anonymous poster hash: 22a5d...e18

Skrevet

Hun onanerer!!

Hadde vel heller gjort det i dusjen da...

Anonymous poster hash: 52bfd...768

Skrevet

Kaster opp? ... Dusjen lager mye lyd...

Anonymous poster hash: 744f3...795

Skrevet

Barberer seg?

Anonymous poster hash: 22cd6...6b5

Skrevet

Privatliv er der for en grunn. Jeg har gått inn på min datter som hadde trusene på ankelen og hadde litt sært utrykk da jeg satte meg på sengekanten. Ble en pinlig samtale der jeg ikke fikk sagt det jeg ville og lot som om jeg ikke så trusen som var på ankelen. Jeg banket forøvrig på først men dynen strakk ikke til helt ned.

Samme med dusjen , liker helst ikke å tenke på hva hun driver med der inne. I mitt hode er det barbering , hårkur , napping ol. Hva annet hun måtte gjøre får bli hennes sak.

Hun spør vell ikke deg heller hva du gjør på badet om du bruker litt for lang tid der inne.

Anonymous poster hash: 4bc14...62d

Skrevet

Hadde vel heller gjort det i dusjen da...

Anonymous poster hash: 52bfd...768

Jeg pleide alltid å sette på dusjen når jeg gjorde det! Tipper hun tror dere tror hun er i dusjen hele tiden

Skrevet

Barberer seg, klemmer kviser, studerer kroppen sin..

Skrevet

Jeg tenker også nudes....hun har alltid mobilen med seg inn på badet,alltid.....

Anonymous poster hash: 7b2d9...c80

Skrevet

Hvem lar tenåringen få lov å la vannet renne i 15 minutter spør jeg meg, FØR hun går inn i dusjen?????????Da antar jeg at vannet renner i ca 25 minutter...

Her i huset går man i dusjen og gjør det man skal. Jeg banker på døra hvis det tar for lang tid, vi har en uskreven regel- max 15 min på badet.

Vi er 4 stk som skal dusje hver dag, og dusj er det som koster mest penger på strømregningen. 

Skrevet

Er det du med 13 åringen som hadde sendt bh-bilder til en venn? Tenker at du må slappe av, tenke at hun trenger privatliv og fortsette å snakke om nettvett etc. 

Anonymous poster hash: f1572...41a
Skrevet

Tenåring som sier hun skal dusje, men hver eneste gang hun sier det så hører vi jo at hun bare lar vannet renne i minst et kvarter før hun faktisk går inn i dusjen...hva pokker skjer der inne?jeg har sagt ifra ørten ganger, men det skjer ingenting.....jeg tenker jo mitt nå

Anonymous poster hash: b568a...af2

Hvordan vet du om hun har gått inn i dusjen eller ei?

Anonymous poster hash: cff5f...0d7

Skrevet

Man hører fint om noen dusjer eller om vannet bare renner....

Anonymous poster hash: 8705e...ff4

Skrevet

Hvem lar tenåringen få lov å la vannet renne i 15 minutter spør jeg meg, FØR hun går inn i dusjen?????????Da antar jeg at vannet renner i ca 25 minutter...

Her i huset går man i dusjen og gjør det man skal. Jeg banker på døra hvis det tar for lang tid, vi har en uskreven regel- max 15 min på badet.

Vi er 4 stk som skal dusje hver dag, og dusj er det som koster mest penger på strømregningen. 

ENig. Hos oss er det uaktuelt at noen lar dusjen renne i mer enn fem min. Da ender det med at den siste bare får kaldtvann.

Anonymous poster hash: d61f8...6b1

Skrevet

Nei , er ikke jeg som hadde 13 åring som sendte bh bilder.....og man hører fint om man dusjer eller ikke,både på hvordan vannet renner og i tillegg har vi en dusj som knaker....idag tror jeg ikke hun dusjet i det hele tatt...gulvet og alt var helt tørt(bortsett fra i dusjen da...)og hun bruker aldri ellers tørke opp etter seg(i tillegg vises det i timer etterpå på flisene/fuginga om det har vært vann der....)...jeg bare håper ikke hun gjør noe dumt....mobilen er med henne overalt,forlater ikke kroppen hennes.Hun kan ikke la den ligge igjen på lading engang uten tilsyn...

Skrevet

Nei , er ikke jeg som hadde 13 åring som sendte bh bilder.....og man hører fint om man dusjer eller ikke,både på hvordan vannet renner og i tillegg har vi en dusj som knaker....idag tror jeg ikke hun dusjet i det hele tatt...gulvet og alt var helt tørt(bortsett fra i dusjen da...)og hun bruker aldri ellers tørke opp etter seg(i tillegg vises det i timer etterpå på flisene/fuginga om det har vært vann der....)...jeg bare håper ikke hun gjør noe dumt....mobilen er med henne overalt,forlater ikke kroppen hennes.Hun kan ikke la den ligge igjen på lading engang uten tilsyn...

Er du ikke moren hennes da? Det virker som dere har et meget spesielt forhold? Hvis du spør henne, hva svarer hun? Og da er det på tide med noen mobil regler. HUN ER 13 ÅR, og du har allerede mistet kontrollen. Her hadde jeg bare fjernet hele telefonen. Lading av telefon er forbudt på soverom hos oss, også pga brannfare.

Her lader 10 åringen, 18 åringen og vi to voksne mobilene i stuen på natt.

Dersom hun har den på seg i alle anledninger hadde jeg krevd at hun vente seg av med dette. 

Og HVA eksakt hun driver med kan en spørre seg, hva tror du når du nevner "noe dumt"? 

Selvskading?

Skrevet

Er du ikke moren hennes da? Det virker som dere har et meget spesielt forhold? Hvis du spør henne, hva svarer hun? Og da er det på tide med noen mobil regler. HUN ER 13 ÅR, og du har allerede mistet kontrollen. Her hadde jeg bare fjernet hele telefonen. Lading av telefon er forbudt på soverom hos oss, også pga brannfare.

Her lader 10 åringen, 18 åringen og vi to voksne mobilene i stuen på natt.

Dersom hun har den på seg i alle anledninger hadde jeg krevd at hun vente seg av med dette.

Og HVA eksakt hun driver med kan en spørre seg, hva tror du når du nevner "noe dumt"?

Selvskading?

En liten digresjon. Det er jo også brannfarlig å lade telefonene på stua på natta.

Anonymous poster hash: 98d28...b61

Skrevet

Jeg pleide å ha på vann i dusjen for å føle at jeg hadde litt privatliv. Var så lytt ut fra badet. Ville ikke at det skulle høres at jeg var på do feks. Ellers gjorde jeg andre ufarlige ting.. Men spør henne?!

Skrevet

En liten digresjon. Det er jo også brannfarlig å lade telefonene på stua på natta.

Joda, men det er bedre enn å lade de ved siden av sengene. Aller helst burde de ladet om dagen selvfølgelig.

Poenget var egentlig at man kan LATE som det er pga brannfare, men at den egentlige grunnen er at tenåringene må lære seg å løsrive seg fra mobilene

Skrevet (endret)

Jeg pleide å ha på vann i dusjen for å føle at jeg hadde litt privatliv. Var så lytt ut fra badet. Ville ikke at det skulle høres at jeg var på do feks. Ellers gjorde jeg andre ufarlige ting.. Men spør henne?!

Det høres egentlig logisk ut. Kanskje hun bæsjer. Og da kan hun forklares at hun heller kan bruke vasken=) 

Synes det er så rart å sitte å lure på slikt over nettet, er det ikke bare å spørre sin datter liksom?

Endret av nasse nøffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...