Gå til innhold

Sjanse for abort lavere om...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man aldri har hatt det tidligere og født 2 ganger ?

Kjente jeg ble litt små nervøs når jeg leste tråden med hun som blødde i do 😯 Jeg har egentlig gått rundt med en usikker litt ekkel magefølelse at det kan gå galt. Har ingen grunn til det men mine 2 tidligere svangerskap var nøye planlagt og ønsket, denne gang totalt uplanlagt.

Er kun uke 7 så ventetiden med bekymringer kan jo bli utrolig lang frem til uke 12.

Foresten, hva er MA ? SA vet jeg er spontanabort.

Anonymous poster hash: 7d07b...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to normale svangerskap.

Mistet så tre ganger på 6 mnd. Og er nå i 5te måned med det som ser ut som å bli tredjemann.

Ma er missed abortion, at fosteret er dødt uten at kroppen din vet det.

Jeg kastet opp i 5 uker unødvendig pga det i vår.

Anonymous poster hash: cdb99...5ce

Skrevet

Jeg hadde også to normale svangerskap, og så mistet jeg to ganger før jeg fikk nr tre. Så noen garanti er det ikke, selv om jeg tror sjansen for at det går bra er større hvis det har gått bra før.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 29061...479

Skrevet

To normale svangerskap, mistet tre før siste satt.

Skrevet

Oddsen her er ikke så god ser jeg, alle som svarer mistet ikke tidligere men alle 3 ved 3.forsøk.....

Bare lurer på om magefølelsen har rett at det vil gå galt denne gangen eller om det fortsatt er sjokket fra at det var så uplanlagt som enda henger litt i.

Har en sånn uvirkelig følelse på en måte , våger ikke helt å være glad for spiren , mens med de 2 andre så tenkte jeg nesten ikke på alt det som kunne gå galt.

Alderen er jo 14år mer nå enn første gang men er litt ekkel den følelsen må jeg si alltså.

HI

Anonymous poster hash: 7d07b...959

Skrevet

Jeg mistet først og fikk tre barn etterpå🙂

Anonymous poster hash: 35fdf...fac

Skrevet

Ble uplanlagt gravid med nr 3 for 1,5 år siden. Var en attpåklatt, og vi skulle ikke egentlig ha flere. Jeg var forberedt på SA, kunne nesten ikke tro at jeg skulle få en til baby. Fikk blødninger også. Blødde i ukesvis. Var kjempebekymret hele svangerskapet. Redd for morkakesvikt, redd for at noe skulle skje under fødselen. Skjønner ikke hvorfor jeg var så redd denne gangen. Heldigvis gikk det bare bra til tross for min dårlige magefølelse :)

Anonymous poster hash: 5c639...1ee

Skrevet

Først fikk jeg et barn. Så mistet jeg 4 ganger på rad. Så et barn igjen :)

Anonymous poster hash: 4babf...223

Skrevet

Fikk ett barn. Mistet seks ganger på rad. Ble for gammel til å få flere.

Anonymous poster hash: f5598...73e

Skrevet

2 normale.

Deretter sa

Nå ny graviditet

Anonymous poster hash: 066c6...e0f

Skrevet

To barn, ma, tre barn.

Anonymous poster hash: 60dbb...05f

Skrevet

Jeg er uplanlagt gravid med nr 4, og har tenkt helt likt som deg. Hva er oddsen for at man har flaks hver gang?!

Men, som en veldig koselig jordmor sa til meg, jo flere ganger det har gått bra, jo større sjans for å få friske barn.

Har hatt litt blødninger tidlig i svangerskapet, men er nå 5mnd på vei, og det ser ut til at dette lille mennesket er kommet for å bli, til tross for mye spekemat, ikke noe folat eller andre hensyn de første ukene, da jeg ikke visste.

Anonymous poster hash: 2b6eb...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...