Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Noen tips? Ikke godteri. Må nesten få minste også når de tre største får. Tenker ikke noe stort og dyrt, bare symbolsk. Anonymous poster hash: 3fdcb...bcf
GeeGee Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 (endret) Ballong, kjøpe en pakke Duplo og dele opp, gjerne en med dyr i, såpebobler, badeleke, smoothie Endret 20. november 2016 av GeeGee
Sokkedyret Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Små pakker med rosiner, sånn sunt godteri fra babyhyllene på butikken, smoothie, kjeks, badeleker, badeskum. Det var det jeg kom på i farten...
Mumua Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Plastdyr, kjøleskapsmagneter, duplo, ting til lekekjøkken dersom dere har det osv
Mumua Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Plastdyr, kjøleskapsmagneter, duplo, ting til lekekjøkken dersom dere har det osv og såpebobler!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Min skal få bondegårdsdyr. Har en boks på loftet etter de to eldste, så pakker inn ett dyr hver dag. Går nok ikke opp for hver dag, så har i tillegg kjøpt noen sokker, smekker og litt sånt småtteri han ville fått uansett. Han er den første av mine som har fått adventskalender som ettåring, men han skjønner tidvis en del av at de eldste får og ikke han, så da tenker jeg han må få han også. Anonymous poster hash: 1c4cc...8ea
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Her har vi også måttet ha kalender ganske tidlig til småsøsken, for liten til å skjønne konseptet, men absolutt stor nok til å skjønne at eldre søsken får pakke og ikke han/hun Vi hadde en del små plastikkdyr vi også, og litt duplo delt opp i flere dager. Anonymous poster hash: 7293d...7ba
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Fargeblyanter, refleks, små dyrefigurer, bok, modelerkitt, sprettball, spade, tannkost, lekemat, duplo, klosser.. Anonymous poster hash: b7e5f...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå