Gå til innhold

Adventskalender til ett åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Ikke godteri.

Må nesten få minste også når de tre største får.

Tenker ikke noe stort og dyrt, bare symbolsk.

Anonymous poster hash: 3fdcb...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ballong, kjøpe en pakke Duplo og dele opp, gjerne en med dyr i, såpebobler, badeleke, smoothie

Endret av GeeGee
Skrevet

Små pakker med rosiner, sånn sunt godteri fra babyhyllene på butikken, smoothie, kjeks, badeleker, badeskum. Det var det jeg kom på i farten...

Skrevet

Plastdyr, kjøleskapsmagneter, duplo, ting til lekekjøkken dersom dere har det osv :)

Skrevet

Plastdyr, kjøleskapsmagneter, duplo, ting til lekekjøkken dersom dere har det osv :)

og såpebobler!

Skrevet

Min skal få bondegårdsdyr. Har en boks på loftet etter de to eldste, så pakker inn ett dyr hver dag. Går nok ikke opp for hver dag, så har i tillegg kjøpt noen sokker, smekker og litt sånt småtteri han ville fått uansett.

Han er den første av mine som har fått adventskalender som ettåring, men han skjønner tidvis en del av at de eldste får og ikke han, så da tenker jeg han må få han også.

Anonymous poster hash: 1c4cc...8ea
Skrevet

Her har vi også måttet ha kalender ganske tidlig til småsøsken, for liten til å skjønne konseptet, men absolutt stor nok til å skjønne at eldre søsken får pakke og ikke han/hun ;)

Vi hadde en del små plastikkdyr vi også, og litt duplo delt opp i flere dager. 

Anonymous poster hash: 7293d...7ba
Skrevet

Fargeblyanter, refleks, små dyrefigurer, bok, modelerkitt, sprettball, spade, tannkost, lekemat, duplo, klosser..

Anonymous poster hash: b7e5f...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...