Gå til innhold

Inspirert, ang nei nei til posesaus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man ikke synes hjemmelaget brunsaus er godt da ? Har smakt både mor sin,mormor, svigermor , ei venninne sin og tiltross for det så henger den enkle bismaken igjen i alle de sin.

Jeg lager Hvitsaus og rødvinsaus selv men har til dagsdato aldri smakt en god hjemmelaget brunsaus som falt i smak.

Bare jeg som er så sær ?

Anonymous poster hash: c79df...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man ikke synes hjemmelaget brunsaus er godt da ? Har smakt både mor sin,mormor, svigermor , ei venninne sin og tiltross for det så henger den enkle bismaken igjen i alle de sin.

Jeg lager Hvitsaus og rødvinsaus selv men har til dagsdato aldri smakt en god hjemmelaget brunsaus som falt i smak.

Bare jeg som er så sær ?

Anonymous poster hash: c79df...b86

Det høres veldig rart ut. Hvilken ekkel bismak snakker du om?

Anonymous poster hash: c9735...7c1

Skrevet

Ekkel bismak får man når melet blir brent. Det kan man ikke få vekk eller kamuflere, her må man begynne på nytt. Ingen posesaus kan måle seg med en vellykket hjemmelaget saus.

Anonymous poster hash: d67a9...142
Skrevet

Jeg vil påstå du er litt sær i matveien kanskje, syns posebrunsaus smaker bare salt jeg.

Anonymous poster hash: 1d69e...82c

Skrevet

Altså brenner de melet og smøret så blir det brentsmak, mange gjør den feilen.

Skrevet

Klarer heller ikke hjemmelaget brunsaus. Dropp bruningen. Jeg bruker buljong, stekesjy eller kraft. Har i jevning, maizenna eller potetmel til den er passe tykk. Har i salt og pepper etter smak og sukkerkulør for litt brunfarge.

Blir også veldig godt med en skvett fløte i ;)

Anonymous poster hash: 1ef9c...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...