Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Gravid uke 22. Voldsomme menssmerter Tok på varmepute. Blir det for varmt for baby i magen? Anonymous poster hash: 8872f...7c9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Nei. Men badstue er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 13f83...562
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Varmepute blir jo brukt som smertestillende på fødestua også Anonymous poster hash: 435ea...b67
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Nei, det tror jeg ikke. Men "voldssomme menssmerter" i uke 22 høres jo ut som noe du burde kontakte legevakten om! Anonymous poster hash: bc63c...70a
prekæs Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Det kan være rier. Kontakt legevakt nå!
amandine Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Jeg håper virkelig ikke at du sitter hjemme gravid med kraftige smerter uten å ringe legevakten! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg har hatt KJEMPE MYE menssmerter hele svangerskapet som har kommet og godt.. Unormalt? Hi Anonymous poster hash: 455e5...2bd
meg-og-mine Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Jeg har hatt KJEMPE MYE menssmerter hele svangerskapet som har kommet og godt.. Unormalt? Hi Anonymous poster hash: 455e5...2bd Det er ikke unormalt. Er livmoren din som vokser. De vil avta ca halveis i svangerskapet, men så kommer kynnere som for noen også kan være plagsomme. Bare huske på skildre mellom litt ubehagelig og faktisk vondt. Det å være gravid kan for mange oppleves som bare fint men for veldig mange så kommer man ikke foruten små ubehageligheter.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Det er ikke unormalt. Er livmoren din som vokser. De vil avta ca halveis i svangerskapet, men så kommer kynnere som for noen også kan være plagsomme. Bare huske på skildre mellom litt ubehagelig og faktisk vondt. Det å være gravid kan for mange oppleves som bare fint men for veldig mange så kommer man ikke foruten små ubehageligheter. Godt å høre Det har vært skikkelig smertefult Anonymous poster hash: 455e5...2bd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Sikker på at du ikke har UVI/ nyrebekkenbetennelse? Anonymous poster hash: d46aa...fca
Anonym bruker Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 Sikker på at du ikke har UVI/ nyrebekkenbetennelse? Anonymous poster hash: d46aa...fca Takk for tips Testet urinen fredag. Den var helt fin 😊 Anonymous poster hash: 455e5...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå