Gå til innhold

Elf on a shelf......hvor selger de det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker som har det? Har googlet men google søk har bare blitt dårligere og dårligere de siste årene og viser ofte søk fra andre land, hvorfor kan de ikke få slik søk i Norge som de hadde før :(

Så noen som vet butikker som har det? Kan også være på nett, helst fra Norge men UK er også greit :)

Anonymous poster hash: 1622c...46e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jeg har skrekk-minner fra Elf On A Shelf, da jeg var utvekslingsstudent i USA. De stakkars små barna i huset var livredd for den nissen. Og det kan jeg godt forstå. Tenk å sette en nisse på peishyllen, og si til små barn at "Denne nissen ser ALT, og forteller ALT tilbake til nissen." De turde knapt åpne munnen i hele desember. 

Anonymous poster hash: 5de5c...f4d
Skrevet

Var i USA i førjulstiden i fjor, og den saken var OVERALT!

Skal ikke inn i mitt hus iallfall😉

Anonymous poster hash: e2435...dec

Skrevet

Lol, mine barn synes slikt er spennende :) Men det med at han ser alt og vet alt kommer jeg ikke til å si, det skal være en gøy nisse som skriver beskjeder omfeks i dag skal vi bake lusekatter, peppekaker, spise nissegrøt, pynte juletre, henge opp stjerne, lage julepynt osv osv. Så det er noe som mine iallefall hadde tenkt var spennende ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt på ebay. Den er helt lik orginalen, men jeg vet ikke hvordan orginalen er i forhold til å forme bein og armer. Det er ihvertfall ikke så lett med den jeg har, da det bare er bomull i armer og ben. Men ellers er den prikk lik :) 

Anonymous poster hash: 45212...cab
Skrevet

Æææ, ett blikk på det ekle lurne pedo-blikket på den dokka og du har en juleskrekkfilm!

Anonymous poster hash: 2260d...11e

Skrevet

Lol, mine barn synes slikt er spennende :) Men det med at han ser alt og vet alt kommer jeg ikke til å si, det skal være en gøy nisse som skriver beskjeder omfeks i dag skal vi bake lusekatter, peppekaker, spise nissegrøt, pynte juletre, henge opp stjerne, lage julepynt osv osv. Så det er noe som mine iallefall hadde tenkt var spennende ;)

Lol? Finnes det voksne kvinner som skriver/sier "Lol"?

Anonymous poster hash: f3889...4d8

Skrevet

Lol? Finnes det voksne kvinner som skriver/sier "Lol"? Anonymous poster hash: f3889...4d8

Ja, du gjorde det jo nettopp :P

Anonymous poster hash: 2260d...11e

Skrevet

Panduro.

Anonymous poster hash: 94508...209
Skrevet

Kjøpte på IKEA i fjor.

Anonymous poster hash: 44dec...7f4

Skrevet

Noen som vet om butikker som har det? Har googlet men google søk har bare blitt dårligere og dårligere de siste årene og viser ofte søk fra andre land, hvorfor kan de ikke få slik søk i Norge som de hadde før :(

Så noen som vet butikker som har det? Kan også være på nett, helst fra Norge men UK er også greit :)

Aner ikke hva det er du er ute etter, men tenkte jeg skulle gi et tips mtp å google:

Jeg later her som om du er ute etter produkter fra Samsung. Dersom du kun ønsker å få resultater fra norske sider, skriver du følgende i søkefeltet:

samsung site:no

Om du ønsker resultater fra Sverige, skriver du

samsung site:se

Begrepet site viser altså hvor resultatene skal komme fra. Om man har hørt at det var en sak om Samsung i VG, men sliter med å finne den, kan man google

samsung site:vg.no

Jeg vet ikke om det hjalp litt mtp å finne riktigere resultater for deg? Og husk at når du skal søke på noe som inneholder flere ord på rekke, må man bruke anførselstegn

"elf on a shelf" site:no

Lykke til 😄

Skrevet

Driiiiiit skumle ! Du er tøff HI !

Anonymous poster hash: 7e32e...880

Skrevet

Den varianten har jo bestemor haugevis av hjemme...sånn fra typ 50-60 årene eller noe. Kan det stemme da? Bestemor har plutselig blitt trendy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...