Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Føler jeg har mye mer enn den gjenomsnittlige kvinne. Det er hår helt bak opp i sprekken og ut på lårene og rompeballene. :/ Anonymous poster hash: 285c0...4ec
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Samme her. Har i tillegg mørk behåring og lys hud, og hårene er stive/hard ikke krøllete sånn som jeg har sett andre ha i fellesdusjer i svømmehall (fra den tiden da folk dusjet i fellesdusjer og kledde av seg, og intimbarbering ikke var like vanlig ). Jeg prøver å nappe/vokse hårene som er lengst bak på kjønnsleppene, og trimmer hårene bak mot anus. Hår som går nedover innside lår nappes vekk, de er sporadiske. Anonymous poster hash: 3ba5c...165
sug lut Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Det meste er normalt. Hårløs er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Har kun på dåsa. Ikke bakover eller nedover lårene. Anonymous poster hash: efe30...747
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg har bare hår på vebusberget, og ett og annet sporadisk hår på ytre kjønnslepper. Har generelt sett lite kroppshår. Jeg har tynt nordisk hår, korte øyenvipper og tynne bryn. Jeg er helt sikker på at dere mer hårfagre kvinner har lange øyenvipper og tykt hår på hodet. Så da spiller vel litt ekstra kjønnshår kanskje en liten rolle? 🙂 Anonymous poster hash: 71c57...887
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Jeg har bare hår på vebusberget, og ett og annet sporadisk hår på ytre kjønnslepper. Har generelt sett lite kroppshår. Jeg har tynt nordisk hår, korte øyenvipper og tynne bryn. Jeg er helt sikker på at dere mer hårfagre kvinner har lange øyenvipper og tykt hår på hodet. Så da spiller vel litt ekstra kjønnshår kanskje en liten rolle? Anonymous poster hash: 71c57...887 Åh, det var litt koselig Takk! Men faktisk er jeg nordisk av utseende, tynt pistrete hår og tynne bryn ;P Men på kroppen, masse mørke lange hår på lår, mage, nederst på ryggen HI Anonymous poster hash: 79af5...815
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Jeg har bare hår på vebusberget, og ett og annet sporadisk hår på ytre kjønnslepper. Har generelt sett lite kroppshår. Jeg har tynt nordisk hår, korte øyenvipper og tynne bryn. Jeg er helt sikker på at dere mer hårfagre kvinner har lange øyenvipper og tykt hår på hodet. Så da spiller vel litt ekstra kjønnshår kanskje en liten rolle? 🙂 Anonymous poster hash: 71c57...887 Har tynt nordisk hår og tynne øyenvipper, men like fullt tett av mørkt stritt kun delvis krøllete hår halvveis ned til kneet og halvveis opp til navlen. Så alle er ikke like heldige på den fronten. Anonymous poster hash: f48ba...5c7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Jeg har bare en ting å si om hårveksten på min kropp: Winter is coming. Skulle fader tru jeg var the missing link. Anonymous poster hash: 36a77...dc7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Har en dusk på fronten og mindre markant bak mot Holy place. Orker egentlig ikke styre med barbering heller , stusser bikini linja i sommeråret eneste, men dusken får være. Anonymous poster hash: 32c33...f52
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Jeg har kun hår på selve høna, og litt tynt på leppene. Har kun usynlig hår på legger og armer. Anonymous poster hash: 3ed9f...d9e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Har mer hår enn jeg ønsker meg der nede, dvs det er ok hårmengde på venusberget og kjønnsleppene, men det er mye hår i lyser og det går langt utenfor truse/bikinikanter. Jeg har også en del hårvekst på legger og det er mørke hår. På armene og resten av kroppen er det heldigvis lyse, myke hår og ikke mye hårvekst. Tykt mørkt hår på hodet, svarte fyldige bryn og vipper. Anonymous poster hash: 0add5...4ae
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Jeg har mye hår. Alle steder. På hodet liker jeg det. På kroppen bryr jeg meg lite om det, jeg takler sommerens barberinger fint selv om det er stusselig å aldri kunne være med på et spontant bad, da det må barberes minst daglig, men gidder ikke bry meg utover det, når mannen min ikke har noe i mot hår. Det er ikke så gale forran, der hadde det holdt med boxer som dekning, men bak går det til knærne. Kunne svært gjerne vært uten håra i ansiktet dog. Problemet med de er at jeg ikke alltid ser den før jeg er ute, og da er det for sent på en måte. Anonymous poster hash: 6d666...53f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Jeg har hårvekst på venusberg og ytre kjønnslepper, og inni rumpesprekken. Det barberer jeg et par ganger i mnd. Jeg har ikke synlig hår på mage, lår eller rumpeballer. Generelt lite hår på kroppen, barberer legger 3-4 ganger i året, men ingen ser forskjell. På hodet har jeg tykt, mørkt og langt hår, lange, mørke øyenvipper og markerte bryn. Anonymous poster hash: 2fa0e...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå