Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 De bør miste retten til å kalle seg mennesker!!! De bør låses inne og kaste nøkkelen så langt inn i helvete som overhodet mulig!! Jeg blir så jævla forbanna og bør holde meg unna kommentarfelt på sosiale medier. Men her inne var det godt å få ut litt damp.. Anonymous poster hash: 6d922...623
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Regner med at du sikter til "Dark room"-"folka". Det er grusomme greier du Anonymous poster hash: eb634...29e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Undermennesker. Når man har utført seksuelle overgrep mot et barn er man så sjuk i hodet, at man bør miste all rett til å kalle seg et menneske. Og miste retten til å delta i samfunnet for all fremtid. Anonymous poster hash: 3a8c7...e9d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 ....og i dette tilfellet omfatter det også overgrep mot spedbarn. Da er du så lite verdt som menneske i mine øyne, at jeg ikke noensinne synes de fortjener å bli reintegrere i samfunnet. Anonymous poster hash: 3a8c7...e9d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg er ikke for offentlig gapestokk, men det er nesten så jeg kunne ønsket det for de som begår overgrep mot barn. Enda verre her er omfanget av det. Men, dessverre så vil en offentlig gapestokk også ramme gjerningsmennenes uskyldige familiemedlemmer. Så dermed er det bedre å la dem rotne i fengsel. Men skal slike personer ut i samfunnet igjen så burde de ha svært strenge restriksjoner på hvor de bor, datatilgang osv. De burde egentlig leve med fotlenke i årevis etter de slapp ut. Anonymous poster hash: 44a84...199
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Ja, mener pedofilisaken som er kommet frem. Jeg blir så forbanna, rystet og utrolig lei meg at jeg bare rister.. Tenk å kunne gjøre noe sånn mot barn! Sine egne barn! Tenk at en kommende pappa kan sitte å planlegge overgrep på sitt eget ufødte barn! Fy fader, jeg har ikke ord altså.... Helt ubeskrivelig grusomt! Måtte de brenne i helvete til evig tid!!! Anonymous poster hash: 6d922...623
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Slike folk burde virkelig blitt kastrert!!! Hvis ikke er man aldri sikker på at de ikke gjør det igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er en vanlig straff... Selvfølgelig i tillegg til all annen straff de skal ha. Anonymous poster hash: a506a...38c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Når vi går av skaftet over folk vi ikke kjenner..., tenkt dere uvitende partnere/foreldre/arbeidskolleger/naboer (og ikke minst barn om disse ikke er misbrukt selv). De må jo dø litt innvendig 😔 Jeg tror nesten ikke jeg hadde klart leve med meg selv om det plutselig skulle vise seg jeg bor med et slikt dyr! Anonymous poster hash: ab6ce...573
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Kasterering for all fremtid. Helst hadde jeg sett at de ble fritt frem. Jeg er ikke voldelig, men skulle gjerne kappet pikken av disse syke "menneskene" Anonymous poster hash: 23999...85b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Huff tenk om de som lever med disse monstrene er oppegående mennesker . Eller er de med på det de også ?? Blir sykt kvalm !!! Håper også de er sikker på at de tar de rette udyrene. Hva om noen har lånt PC eller nett. Der håper jeg dem er sikker. Anonymous poster hash: ad749...25c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Synes det er grusomt at straffen er så lav ved slike lovbrudd, er hån mot ofrene. Burde vært livstid i fengsel uten mulighet for løslatelse. Anonymous poster hash: dfc3f...77c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Merker ikke mødrene noe? Eller er de med på dette? Jeg har ikke lest saken for da har jeg mareritt og søvnproblemer i månedsvis etterpå. Blir helt paranoid omtrent for å sende ungene i bhg og andre plasser Anonymous poster hash: 14366...073
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 I utgangspunkt syns jeg synd på pedofile, de ønsker ha sex med noen det ikke er lov til. Medfølelse stopper i det øyeblikket de begår overgrep. Det er voksne mennesker som kan styre seg og likevel blir de kriminelle og de tenner på noe som ødelegger barn og deres sjel. Å planlegge overgrep mot et barn som ikke en gang er født har jeg ikke ord til. Jeg mener når man er pedofilidømt burde man kjemisk kastreres. Resten av livet. Deres seksualitet er faktisk syk. Anonymous poster hash: e6ea3...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå