Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Snakker om Audun sørseth. Fra Paradise. Han er tan så å si året rundt, hvordan? Eneste jeg vet er at han tar sol 2 ganger i mnd. Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Hvem bryr seg i grunn? Anonymous poster hash: 2fadb...877
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Hvem bryr seg i grunn? Anonymous poster hash: 2fadb...877 Jeg bare undrer. Lyst på samme farge:) Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Hmmm...vet jammen ikke helt, men kanskje gener, pigmenter og sånne ting har noe å si? Hvor dum kan man egentlig bli? Anonymous poster hash: 2df40...a83
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Hmmm...vet jammen ikke helt, men kanskje gener, pigmenter og sånne ting har noe å si? Hvor dum kan man egentlig bli? Anonymous poster hash: 2df40...a83 Om du soler deg i juli/august, så er det ikke mulig å beholde samme fargen frem til desember. lol Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Om du soler deg i juli/august, så er det ikke mulig å beholde samme fargen frem til desember. lol Anonymous poster hash: a7d00...ffd Hvis du i utgangspunktet har hud med mye pigment i (altså naturlig tan) går det helt fint å vedlikeholde sommerfargen med solarium et par ganger i mnd. Lol. Anonymous poster hash: 2df40...a83
Oktoberknøttet Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Oh lord... Av alle rare spørsmål man skal lese her inne...😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Hvis du i utgangspunktet har hud med mye pigment i (altså naturlig tan) går det helt fint å vedlikeholde sommerfargen med solarium et par ganger i mnd. Lol. Anonymous poster hash: 2df40...a83 Hvordan går det ann? Så om du tar sol 15 min 2 ganger i mnd så kan du vedlikeholde fargen? Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Spraytan? Vet du hvem jeg snakker om? Hvem vedkommende er? Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Nodisc Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Vet du hvem jeg snakker om? Hvem vedkommende er? Anonymous poster hash: a7d00...ffd Mmm ja, men mangler tydeligvis litt vesentlig informasjon til å kunne uttale meg 😋
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Mmm ja, men mangler tydeligvis litt vesentlig informasjon til å kunne uttale meg 😋 Du tror han tar spryatan? Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #13 Skrevet 20. november 2016 Du tror han tar spryatan? Anonymous poster hash: a7d00...ffd Hvorfor så på hugget? Han ser da ut som om han godt kan gjøre det Anonymous poster hash: fbfaf...9a2
Nodisc Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 Du tror han tar spryatan? Anonymous poster hash: a7d00...ffd Hvorfor ikke? 😉
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 Melatonin-sprøyte. Barbiedop Anonymous poster hash: e75e5...501
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #16 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor så på hugget? Han ser da ut som om han godt kan gjøre det Anonymous poster hash: fbfaf...9a2 Tviler sterkt. Vet at han tar sol 2 ganger i mnd bare Og sprayran varer vel bare i 14 dager Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #17 Skrevet 20. november 2016 Melatonin-sprøyte. Barbiedop Anonymous poster hash: e75e5...501 Haha! Det er nok usannsynlig Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #18 Skrevet 20. november 2016 Hvorfor ikke? 😉 Fordi den fargen varer bare i 14 dager. Og man hadde sett tydelig på bildene hans at han hadde blitt vesentlig blekere, noe han ikke er Anonymous poster hash: a7d00...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #19 Skrevet 20. november 2016 Fordi den fargen varer bare i 14 dager. Og man hadde sett tydelig på bildene hans at han hadde blitt vesentlig blekere, noe han ikke er Anonymous poster hash: a7d00...ffd Kanskje han gjør det oftere. Han er jo overfladisk nok til det Anonymous poster hash: fbfaf...9a2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #20 Skrevet 20. november 2016 Hallo Leokim! Åssen går det med pigmentflekken? Anonymous poster hash: b0aa1...2e7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #22 Skrevet 20. november 2016 Hi, du har full kontroll på hvor ofte paradise-Audun tar sol? Og du har lyst å være like brun? Og han tar bare sol to ganger i måneden, og det regner jeg med at du også har prøvd. Og så er han brunere enn deg, og da tenker du at vi her inne, skal svare på hvordan han holder seg så brun! Herregud.... Anonymous poster hash: 58a4e...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå