Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Etter at mannen ble ufør i en ulykke og firmaet hans gikk rett vest, solgte vi huset for å redde økonomien. Leier nå kommunalt og har fremdeles en gjeld på 1.2mill + studielån og billån. Betaler 11500kr pr mnd i lån. Vi har utbetalt ca 42000kr i mnd. Noen med lignende økonomi som har fått låne i husbank og evt hvor mye? Anonymous poster hash: 9761c...a21
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Med så mye gjeld får dere ikke husbanklån nei Anonymous poster hash: cf428...01a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Tror ikke dere får lån når dere allerede har over 1,2 mill i lån og ikke eier bolig. Anonymous poster hash: 808d9...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå